Gå til innhold

JEG HAR BLITT MAMMA :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredagsnatta 02:30 gikk vannet, og jeg ringte føden... fikk først beskjed om å komme dit i 8 tia på mårran, men 10 minutter etter det kom riene med 3 minutters mellomrom, så vi kasta oss i bilen og var på sykehuset litt over 3. 6cm åpning hadde jeg da, og hadde så vondt at jeg hadde mest lyst å ombestemme meg ang. hele greia :P Lystgass og varmeflasker ble først prøvd ut, men det funka IKKE. Forlangte epidural, og hun begynte å gjøre klart for det etter ei stund... men, når hun da sjekka på nytt(hun drøyde ekstra lenge sa hun i ettertid, for hun visste dette kom til å gå fort) hadde jeg 9 cm åpning og fikk lov å begynne å presse. Og det var himmelen, hadde bare 5 pressrier også var lille snuppa vårs ute, og jeg fikk henne på brystet og begynte å amme med engang :)

Hun var 2618 gram og 43cm lang med MASSE sort hår, helt nydelig lita prinsesse :)

Akkurat nå ligger hun på magen til pappan sin og sover så søtt som bare det..... vi er helt overveldet, og kan ikke tro at det er sant :o)

Hun kom akkurat 4 uker før tia, så sorry for dere jeg sneik i køen til.. hihi:) Har forøvrig gått ned nesten 7 kg allerede, men har så enorme pupper nå at jeg regner med iallefall 1-2kg ligger i de :P

Nå skal jeg å kose med prinsessa vår:)

Stooooor klem og lykke til til alle dere andre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

06:34 var hun ute av magen, forresten... så det tok litt over 3 timer :)

Skrevet

Gratulerer med vel overstått rask fødsel :)

Og velkommen til verden lille prinsesse!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille snuppa!!

Du er en snik ja, du hadde vel termin ca ei uke etter meg du egentlig?! (Jeg har 1. oktober).

Skrevet

Gratulerer da, koselig:) Selv om jeg er litt misunnelig på kø-snikingen din;)

Skrevet

Hørtes ut som en veldig grei fødsel forresten. Din første?

Skrevet

Hadde egentlig termin 7.oktober ja, og dette var første - men langt ifra siste :o)

Nå har jeg akkurat amma, og hun ligger å sover søtt:)

Skrevet

Åhhhhhh gratulerer så masse med tulla :))

Tror du er den første oktoberdamen som har født jeg..

Kos dere masse med skatten deres da :))

Klemmer

Skrevet

Gratulerer så masse med den nye prinsessa.... :) :) :)

Har selv termin uti oktober....Måtte du ligge lenge på sykehus?

Skrevet

GRATTIS så mye her også:)

Det gikk virkelig fort ja, flink tulleku og flink Oda! Du er nesten tilgitt for snikingen, bare nesten da;)

Heldigggrisen som har fått jenta di, gratulerer igjen...

Skrevet

Lå på sykehus i 5 dager og 6 netter, ble skrevet ut iformiddag :) Skal å kontrollveie henne på fredag. Hun var 2618 når hun ble født, og 2380 ioverigår og 2485 idag :) begynt å legge på seg igjen..

Nå har jeg sendt samboern ut å handle litt klær i str 44 selvom det også er litt for stort til henne ... hun er så utrolig lita :)

Har lagt ut bilde av skjønnheten vår:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/436967/offset/7

Skrevet

Gratulerer så mye!! Jeg vil også snart snike i køa..... Kos dere masse med prinsessa da! hun var bare sååå nydelig!!

Skrevet

Gratulerer masse med lillejenta! Ble litt misunnelig nå ja, vil også hilse på min lille baby snart :) Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer!! Får helt tårer i øynene.hihihi...

Hun er nydelig!!

Kos dere med lille jenta!

Skrevet

gratulerer.. :=)

Jasså så du sneik i køen du?? he he

Vi hadde jo termin på samme dag og greier..

hvordan var symptomene dine på slutten ? Hadde du mye kynnere ?

er så nysgjerrig på om det skjer meg snart og se.. har følelsen av at han kommen før, men har jo ikke peiling:=)

LYKKE til med Oda ;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...