Gå til innhold

rart spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg er en av dem som bekymrer meg veldig fort..

Var hos legen i går og fikk vite at hodet er festet... jeg er 32 uker på vei. I dag til morgenen hadde vi sex... og etterpå begynte jeg å tenke på at "hva om penisen hans har dunket nurket i hodet".... Er det i det hele tatt mulig? Rekker den så langt opp?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok ingen fare du!:) Babyen ligger så godt beskyttet inni der atte! Hodet til babyen min er kommet så langt ned i bekkenet at legen ikke kunne kjenne det lenger, men jeg har hatt sex etter det. Ingen problem!:)

Skrevet

Takk for svar:) Blei beroliget nå;)

Ser du har få dager igjen Thea! Lykke til!!! :)

Skrevet

Apropo dunke babyen i hodet... Selv om man ikke treffer og gjør skade, kan man dunke/gynge/svaie løs et hode som er festa slik at det løsner fra bekkenet igjen? Det blir jo en del bevegelse med sex mener jeg. hmm..

Skrevet

hmmm... det var ett godt spm for når jeg var på kontroll i uke 32 sa legen at hodet var festet seg, men når eg var hos jordmor på kontroll i uke 35 var ikke det festet seg og det var heller ikke festet seg hin dagen på kontroll( er 38+5) så har vi da løsnet det med sex, eller har legen tatt feil...? hm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...