Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg er en av dem som bekymrer meg veldig fort.. Var hos legen i går og fikk vite at hodet er festet... jeg er 32 uker på vei. I dag til morgenen hadde vi sex... og etterpå begynte jeg å tenke på at "hva om penisen hans har dunket nurket i hodet".... Er det i det hele tatt mulig? Rekker den så langt opp? Takk for svar!
Brillemamma Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Er nok ingen fare du! Babyen ligger så godt beskyttet inni der atte! Hodet til babyen min er kommet så langt ned i bekkenet at legen ikke kunne kjenne det lenger, men jeg har hatt sex etter det. Ingen problem!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Takk for svar:) Blei beroliget nå Ser du har få dager igjen Thea! Lykke til!!!
Duddlidu Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Apropo dunke babyen i hodet... Selv om man ikke treffer og gjør skade, kan man dunke/gynge/svaie løs et hode som er festa slik at det løsner fra bekkenet igjen? Det blir jo en del bevegelse med sex mener jeg. hmm..
fruktisèn Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 hmmm... det var ett godt spm for når jeg var på kontroll i uke 32 sa legen at hodet var festet seg, men når eg var hos jordmor på kontroll i uke 35 var ikke det festet seg og det var heller ikke festet seg hin dagen på kontroll( er 38+5) så har vi da løsnet det med sex, eller har legen tatt feil...? hm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå