Gjest Skrevet 13. september 2006 #26 Del Skrevet 13. september 2006 Vi røykere vet jo dette.....Hvorfor hakke ned på oss???? Utrolig feigt å signere med anonym.............Stå for dine ord....... Mye annet også som dreper i denne verden vi lever i, men det blir jo IKKE nevn. Blir litt provisert av ditt innlegg her............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #27 Del Skrevet 13. september 2006 jeg har ikke sagt at jeg hakker på dere,jeg sa at barn kan få astma selv om ikke mora røykte oxo jeg da..jeg ble mest irritert over at det virket som det var bare de som røyka som fikk barn m astma jeg da...og jeg sa at det er tøft å ha et barn m astma....ikke no galt i det da..vet at dere vet at det er skadelig jeg,og ttror at hvis dere kunnet så hadde dere sluttet oxo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #28 Del Skrevet 13. september 2006 Selve innlegget er jo proviserende da: RØYK DREPER............... Og hvorfor anonym????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #29 Del Skrevet 13. september 2006 du er jo anonym du også, selv om du har nick... Skal vi skrive navn, adresse og telefonnummer eller???? Spiller da vel ingen rolle om jeg heter anonym eller smaskelismask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #30 Del Skrevet 13. september 2006 je er ikke den samme som hovedinnlegger jeg er anonym for at folk ikke vet je er her inne å skal kjenne meg ijen ,blir m nick etter hvert...for folk jeg kjenner er her og de vet ikke jeg er gravid enda o nicket mitt kjenner de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #31 Del Skrevet 13. september 2006 Unnskyld. trodde det var du som hadde innlegget....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #32 Del Skrevet 13. september 2006 Glem det. Var ikke ute etter en diskusjon her med deg!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #33 Del Skrevet 13. september 2006 Utrolig mye hakking, kritisering og usaklige innlegg her.. det fins faktisk et forum her for den som på død og liv vil diskutere røyking. Gå heller dit og spre eder og galle, så kan vi heller diskutere mindre kontroversielle ting her på det generelle forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #34 Del Skrevet 13. september 2006 Støtter den Mie1977 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #35 Del Skrevet 13. september 2006 ja, for all del ikke bli engasjert i noe som helst, da sprer man plutselig eder og galle. Her inne skal man bare jatte med og sveve på rosa skyer og være enige i alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #36 Del Skrevet 13. september 2006 Det har faktisk blitt postet veldig mange innlegg om røyking de siste dagene, det samme blir gjentatt hele tiden, og det blir slengt mye dritt fram og tilbake. Hvor spennende er det? Det handler da for søren ikke om å sveve på rosa skyer, men det må da kunne gå an å diskutere andre ting også. Jeg har engasjert meg i røykedebatten, og blitt provosert selv, men det er begrenset hvor mye jeg gidder å prøve å prakke mitt syn på andre som aldri kommer til å være enig med meg likevel. Jeg syns emnet er utdebattert, og hvis man er interessert i å diskutere videre, kan man gå til det forumet som er satt av til emnet. Så kan vi andre la være å klikke oss inn dit og tilbringe tiden på vår rosa sky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #37 Del Skrevet 13. september 2006 eller man kan la være å lese tråder om røyking, og de som vil diskutere det kan lese tråden og få lov til å diskutere det. Overskriften var jo ikke til å ta feil av så du er jo ikke nødt til å være med i diskusjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #38 Del Skrevet 13. september 2006 Det har du helt rett i, og jeg kommer også til å gjøre det sånn. Men det startes nye tråder om dette hele tiden, og jeg fatter ikke at det kan være så mye mer å si om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #39 Del Skrevet 13. september 2006 akkurat som man ikke kan fatte at det kan være så mye mer å si om graviditetsplager, ammeproblemer, osv osv... Viktige saker er det alltid masse å si om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #40 Del Skrevet 13. september 2006 I forhold til overskriften "Røyk dreper" - NÆH??? ER DET SANT????? NÅ ble jeg virkelig sjokkert altså, FOR DETTE OG AT DET ER SKADELIG FOR FOSTERET VISSTE INGEN HER INNE FRA FØR ELLER???????????????????? Det er helt utrolig at vi har levd i kanskje 20 år de fleste av oss, og ENDA ikke klart å få med oss dette!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 13. september 2006 #41 Del Skrevet 13. september 2006 Har selv røyka i 14 år til sammen, men vil ikke forsvare røykere. Jeg slutta å røyke 1 år før mitt første sv.sk. for det er enklere å bli gravid om man ikke røyker. Da barnet var 2 år begynte jeg på igjen fordi jeg flyttet ifra faren og begynte i ny jobb; hadde det vanskelig en stund, men har ALDRI røykt inne hvor min sønn oppholdt seg. Etter noen år traff jeg min mann, da sluttet jeg også å røyke for han er mindre begeistret for røyk. Har fått et barn til og enda et er på vei. Jeg har aldri tenkt å begynne på igjen med røyken. Satt og så igjennom noen gamle bilde hjemme hos mine foreldre en dag, da kom jeg over flere bilder av min mor som var høygravid og satt å røykte. Jeg ble rett kvalm. Fy faen, så egoistisk, tenkte jeg. Er det jeg som ligger inni der som passiv røyker...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #42 Del Skrevet 14. september 2006 RØYK DREPER! Ikke mer å si om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2søtesmåh Skrevet 14. september 2006 #43 Del Skrevet 14. september 2006 Helt enig,-røyk dreper, men det HJELPER IKKE Å DISSE RØYKERNE. Man må tenke på at røyke er det nest mest vanedannende "rusmiddel" etter herion. Heroin kan man bli avhengig av etter en gang....... Jeg røykte før, men sluttet på dagen etter å ha lest Allan Carr.... Uansett. Har hørt at bl.a. i Sverige så må/får alle gravide se ultralyd/film av et foster og dets reaksjon når moren tar et drag. DET skal visst være fryktelig å se på. Hva med egne ultralydundersøkelser for de som røyker. La dem få se SITT barn sin reaksjon når de tar seg en røyk.... (Det må da finnes en mulighet for å lage et slik røykerom på alle sykehus for en sånn anledning,-og det finnes garantert en sykepleier eller 100 å oppdrive som selv er røyker og som kan utføre ultralyden) Dette fordi jeg tror at de aller fleste av de gravide som røyker egentlig ønsker å være røykfri for barnet sin del, men noen klarer det bare ikke. Og jeg skjønner dem, er selv ikke noe for skremselspropaganda, men ved en slik ultralyd så SER man faktisk at man gjør skade, det blir ikke noe oppkonstruert og uvirkelig som skjer alle andre.... Dette er bare tanker jeg har hatt omkring dette....Og de som faktisk IKKE ønsker å slutte å røyke OG er gravide, vel de er egoister og mer er det ikke å si om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irbrei Skrevet 14. september 2006 #44 Del Skrevet 14. september 2006 Alle veit da at røyk dreper, er ik no nytt det vel. Er ik helt bra for helsa eksosen heller. Eg røyker men slutta da eg ble gravid og ammet, men begynte igjen da eg slutta med det. Men eg dømmer ik de som ik klarer slutte for det.Er mange som har vanskelige svangerskap og da blir det ekstra vanskelig og slutte og røyke. Så om en ik klarer og slutte helt, er det bedre og trappe ned mye. Eg brukte en sur sneip som eg lukta på når røykesuget ble stort,det hjalp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Muffin Skrevet 14. september 2006 #45 Del Skrevet 14. september 2006 røyk dreper, og abort er mord. hva er det som får "røyk og abort-motstanderne" til å tro at de dem kritiserer ikke er klar over det? jeg tror de som røyker har det like vanskelig som en som er kraftig overvektig, det frister å slutte, men man må gi opp for mye, så man finner aldri et passende tidspunkt å slutte. JA, jeg har vært røyker fra jeg var 14-22, er i dag 24 og helt "ren". men det kunne ikke falle meg inn å gni inn i de som røyker hvor farlig det er. de får nok av daglige påminnelser til at min masing faktisk ville være til noen hjelp. men selv om jeg ikke har mulighet til å endre verden, kanskje noen av dere andre mener dere har den muligheten, ved å begynne i det små? da er jo røykerne et passende offer, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå