Gjest -lilly- Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har en stund vært interessert i dette med reiki-healing. Og tilfeldigvis "møtte" jeg på Beatek-t her inne. Hun sa hun kunne sende meg reiki-sendinger, og vi avtalte et klokkeslett da jeg skulle legge meg i senga 20 min for å slappe av. Hun skulle da sende meg reiki-sending. Dette var utrolig deilig:) Jeg kjente strømninger og prikkinger i hele kroppen, og tilslutt sovna jeg. Helt utrolig hvordan kroppen min slappet av. I dag har jeg følt at kroppen er full av energi, og humøret mitt er mye bedre. Stresset mitt er også redusert:) Gleder meg til neste reiki-sending. Det var virkelig deilig:) Kan anbefale det på det sterkeste Klem
beatek-t Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Takk:) Ja, det er utrolig deilig å få Reikienergi:) Gleder meg til å sende til deg igjen:) klæm
(L)Tingeling(L) Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Hva tar beatek betalt og hvor mange sendinger får man?
beatek-t Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Hei:) Sorry at jeg blander meg litt inn her:) Jeg tar 450,- for en Reikienergi-sendingspakke på tre sendinger:) Det er veldig deilig:) Se innlegg lenger ned på sida, og de neste sidene som er skrevet av noen av de jeg har behandlet her, så får du høre litt om hvordan det er å få Reiki:) Send meg en mail om du er interessert:) Klæm [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå