Bruse tobarnsmamma Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg er her fortsatt 6 dager over nå,så da håper jeg det kanskje skulle begynne å nærme seg om noen dager.. Hvordan er det med dere andre?Noen som har noe på gang??
Linda - mor til to! Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Noe på gang? Ikke noe som helst, faktisk..! *ler* Jeg er skikkelig skikkelig negativ i dag, beklager det. Men kjenner på kraftige kynnere, var hos jm i går og sjekker modning - og det var ikke noe modning på gang overhodet! Tenk så skuffet jeg var da..! Hadde håpet hun kunne strippet litt, og kanskje det hjalp.. men neida, mini inni magen min er av det tålmodige slaget, og har ikke dårlig tid, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet!! ))
tupsy & tipsy Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 hei hei!! 10 dager over nå, begynner å bli lei nå ja! var til JM i dag, har fått time til overtidskontroll på fredag, også skal jeg på sykehuset i morgen for å sjekke sånn leververdier (eller hva det heter) pga kløe.. JM sa til meg at de setter meg i gang senest når jeg er 42+5 på vei, i dag er jeg 41+5, så innen ei uke har det hvertfall skjedd noe!! ENDELIG!!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2006 Hei Linda-venternr.to! ikke kjekt å gå rundt med kraftige kynnere, men det kan jo plutselig skje noe..du får trøste deg med det..Selv om jeg vet man nesten mister mote på slutten og tror de aldri vil komme ut..Siden jeg gikk 10 dg over med første mann har jeg denne gangen innstilt meg på det samme og er ikke blitt lei enda, men det kommer nok om det drøyer for mange dager. Som min jordmor sa; Sæd er det eneste som hjelper på modning, så kanskje det blir løsningen.... Uansett lykke til når det skjer noe, så sees vi kanskje her inne noen dager til!!
Kathy me prinsen Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Heisann...!! Idag e eg 9 dager over.....e møkkalei nå ( for å vær heilt ærlig)....!! Ska te legen på fredag, så får me sjå ka som skjer etter d....!! eg satse jo på at d e noe som skjer før dess da....men ser ikkje lovande ut:( Sorry alt klaging....men måtte bare få d ut:)
Bruse tobarnsmamma Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2006 Dytter denne jeg....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 hei på dere alle sammen...dytter denne her litt opp jeg...
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Hei Bruse, er her fortsatt jeg også. Har fått time til overtidskontroll neste fredag, men håper for guds skyld at noe skjer før det! Trodde virkelig at det begynte på morgenkvisten i dag, men så sovnet jeg igjen etter et par timer med litt vondt, og nå kjenner jeg ingen ting. Men priser meg i alle fall lykkelig over at her i Oslo er det rundt 20 grader, strålende sol, og det er fortsatt mulig å få brunfarge på kroppen. I dag skal jeg ikke gjøre en dritt, bare sitte ute og sole meg og spise det jeg har lyst på. Namm ) Hadde jo et lite håp om at bebisen var litt mer utålmodig enn sin storesøster, men det ser ikke slik ut. Buhu.
lana<3 Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Hei propellen...hvordan er det m modningen din? trodde også at det kom til å skje no inatt, men det ga seg på morgenkvisten...men vet nå at disse modningsriene funker bra...gjør de det på deg?
Skogro Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Hei alle sammen! Jeg slenger meg på her,jeg uke 41 i dag og 4 dgr over termin. Forventet siden jeg gikk 19 dgr over sist gang. Har fått time på sykehuset 20.09, blir jeg satt igang da, tro eller blir jeg bare undersøkt? Det er kanskje bare for å sjekke modning... Har også hatt ganske kraftige modningsrier, men de dabber av hver gang..Rimelig frustrerende, men det er jo ikke annet å gjøre enn å veeente......!
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Hei lailaelin, hadde jeg bare visst det..JM har ikke kjent på meg en eneste gang, så jeg vet ikke om jeg er moden eller ei. Men har hatt voldomt mye kynnere og murringer i snart to uker, så noe må vel skje snart!? Klarer fint å holde ut noen dager til, men så! (mamman min er nemlig på reise og kommer hjem til søndag..ønsker så veldig at hun er hjemme når jeg skal føde, er en skikkelig mammadalt) hihi.
lana<3 Skrevet 14. september 2006 #12 Skrevet 14. september 2006 hva du er over termin og jm har ik kjent etter?? Hva er det for en jordmor??Det var sløvt syns jeg..min jm ville heller ik kjenne på min modning i begynnelsen av uke 38...reiste da inn på føden og fikk dem til å kjenne...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Jeg går "bare" til lege, ikke til jordmor. Termin var i går, men legen har ikke sjekkt modning. Jeg ser ikke på dette som et problem. Barnet kommer ut når det vil uansett.
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Nei, det kan du si lailaelin..har liksom ikke turt å spørre jeg da, siden hun ikke har sagt no selv.. Men hun er litt fjern, var mye mer fornøyd sist jeg gikk gravid, hadde topp oppfølging fordi jeg var veldig dårlig. Nå har jeg hatt 3 forskjellige jordmødre, og de har alle vært så-som-så. Bor i en annen bydel i Oslo nå, så jeg fikk ikke lov til å gå tilbake på kjente trakter. Men men..den kommer vel, en gang, tror du ikke? Hihi..Vet du hva du får forresten?
milde Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 Hei! Jeg er en uke på overtid og så klar nå for å få han ut. Har gått til modningsakupunktur i flere uker uten at det er ser ut til å ha hjulpet......... Var ikke moden i dag. Skal på sjekk på Bærum på mandag, men jordmor mente at jeg ikke burde ha for store forhåpninger, siden de er lar deg gå så langt over der.................... Flere av dere som skal på Bærum?
Bruse tobarnsmamma Skrevet 14. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 14. september 2006 Heisann!! Jeg er her enda..7 dager på overtid. Har hatt en del kynnere i dag, eller iallefall mer enn før,så kanskje det er noe som begynner å nærme seg, men det trenger jo ikke å ha noe å si heller. Håper på en fødsel i løpet av helgen,men man vet jo aldri..Er ikke lei enda,så det går bra! Men gleder meg veldig til å møte babyen nå!!
Bruse tobarnsmamma Skrevet 14. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 14. september 2006 Hei Propellen!! Høres jo kanskje ut som noe snart er på gang da!! Det er spennende, og håper du slipper å bruke timen din neste fredag.Det beste er jo når ting starter av seg selv. Her er det også varmt, nesten for varmt synes jeg da...Litt lei av å hele tiden være klam og svett..Men man skal jo ikke klage.. Nyt siste rest av sommeren!! Ha en fin kveld!!! & masse lykke til om det skulle skje noe i natt!!!!
Gjest Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 8 dager på overtid her.Skjer ingenting,så det er nok bare å vente...
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Hei Bruse; krysser fingre for oss begge to, jeg ) Kan jo starte når som helst - og det er egentlig litt skremmende! Selv om jeg føler meg 100% klar, så er jeg det ikke heller, på en måte. Nei, skal virkelig ikke klage over varmen. Er så glad for at jeg slipper å bruke sokker, hihi. Bøyingen er ikke så morsom om dagen ) Så at dere i vest hadde det veeeldig varmt i dag, vi har "bare" hatt 21 grader. Varmt nok, egentlig! Masse lykke til til deg også!!!!!!
Winterlady Skrevet 15. september 2006 #20 Skrevet 15. september 2006 Har det forferdelig akkurat nå...14 dager på overtid- og det ser ut som Bærum ikke vil sette meg igang før jeg er over 19-21 dager heller. Selv om babyen blir stor og jeg er liten. Snufs.
Gjest Skrevet 16. september 2006 #21 Skrevet 16. september 2006 Hvordan går det med damene her da? Her har i allefall "noe" startet,men hva det er,og når det starter for alvor er det nok ingen som vet! Lykke til videre alle sammen! (Håper att du Månebarn har andre ting å holde på med nå enn å være her! Har ikke sett noe til deg i dag...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå