Gå til innhold

MÅ IKKE KJØPE VOGN I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen

Jeg er en mamma som kjøpte Teutonia vogn for 2 år siden, da datteren min ble født.

Grunnet høy pris i Norge, dro vi til Sverige og kjøpte vognen på Happy Land. IKKE GJØR DET!!!!

Grunnen er enkel: REKLAMASJON er kun 1 år!

I Norge er det nå 2 år!! Utgjør hele forskjellen om vognen faktisk ikke fungerer etter 1 år! Jeg har sittet i bil til Sverige, og tatt antall telefoner angående å få en vogn som faktisk fungere. Men svaret er: REKLAMASJONEN ER KUN 1 ÅR!! De kan ikke hjelpe meg!!!

KJÆRE DERE; LYTT TIL MEG!! IKKE KJØP VOGN I SVERIGE. OM VOGNEN GÅR ISTYKKER SÅ MÅ MAN I TILLEGG KJØRE NED TIL SVERIGE OG FÅ REPARERT DEN I DEN BUTIKKEN MAN KJØPTE DENNE I. IKKE SÅ LETT NÅR MAN HAR FÅTT BARN... OG VOGN ER MAN JO HELT AVHENGIG AV!!!

ALDRI MER KJØP I SVERIGE ........

Lene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må le litt av deg...

For meg som bor så å si på grensen er det MYE kortere og billigre å kjøpe vogni sverige. Og på ALLE de jeg har kjøpt har det vært 2år garanti. Jeg bruker 15min fra meg til vognbutikk på sverige og nesten to timer til oslo hvor nærmeste norske butikk er....

Så det gjelder ve noen å heller kjøpe i Norge..men ikke alle.

Skrevet

venninnen min kjøpte vogn i sverige å har fått den reparert her i norge på en butikk som selger samme typer vogner.. aldri vært no problem for henne..

men dte med reklamasjon vet jeg ikke noe om da.

Skrevet

Det virker som om Happyland er veldig sære på garanti ....

Mulig det er fordi de selger for en klem og ingenting

Skrevet

Jeg kan jo skjønne deg at det er kortere å kjøre til Sverige om det kun er 15 min bort.

Men når det gjelder reklamasjon sak, så kommer man til kort. Tro meg!

Det kan jo være noe feil med vognen etter 1 år også! Men da må man kjøpe en helt ny vogn, siden reklamasjons tiden har gått ut!

Det er ikke 2 år i Sverige. Fikk akkurat en lekse i fra fabrikkaten ang.dette.

Men når faktisk uhellet er ute, og du trenger en ny vogn, så er det ingen norske butikker som hjelper deg.

Følg mitt råd, og hold dere til Norske butikker, da er man helt sikker.

Lene

Skrevet

Hallo...

jeg kjøpte ny emmaljunga da jeg fikk førstemann...da jeg fikk andremann knakk en del i kalosjen...det var 19mnd etter jeg kjøpte vogna..vi dro til sverige der vi kjøpte vogna..og fikk med splitter ny vogn hjem med en gang..ingen problem det.

Mulig det er forskjell på butikker og merker også...emmaljunga har vært supre med service da jeg har ahtt behov for hjelp.

Skrevet

Garantien da? Hvor lenge er den?

Skrevet

jeg så første feil når du har kjøpt en teutonia vogn.

sier jo seg selv at du får problemer da.

kjenner 7 med teutonia og 6 har problemer den 7 solgte sin.

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt vogn på Babyproffsen på Nordbysenteret ved Svinesund. Kan være de har mye bedre service der enn på Happyland?? Vi fikk beskjed om at det er 2 års garanti. Har venninnner som kjøpte Teutoniavogn for flere år siden og som har fått super bra service når de har kommet tilbake. De har til og med fått ordnet vogna på Fru Lyng her i Oslo selv om vogna ikke var kjøpt der.

Skjønner at du har dårlig erfaring, og kommer med et godt råd. Men ikke alle andre har samme erfaring som deg!

Skrevet

Jeg anbefaler å kjøpe vogn i sverige!! Jeg har kjøpt 2 vogner i sverige. 2 år garanti hver gang!! Og jeg er kjempefornøyd med servicen der! Jeg reiser faktisk dit nå for å kjøpe en 3. vogn til 3.baby mest av alt for SERVICEN, og da snakker jeg om HAPPYLAND!!!! (ps. ene vognen jeg hadde var teutonia, kjøper det aldri mer igjen, for noe "ræl"! men det er jo forskjellige oppfatninger om det og!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...