Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Han sier han er så lite motivert for jobb og sånn, og trøtt og sliten. For å være helt ærlig tror jeg han er litt lei seg for at det ikke gikk så raskt å bli gravid denne gangen som første gangen..... Kanskje han føler han ikke strekker til, liksom. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å muntre ham opp litt...?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 ta litt extra godt vare på han. . . dulle litt med han. når min sambo var sånn ordnet jeg en romantisk date hjemme hos oss. . . . han var ute av huset noen timer før..... jeg ordnet 3 rettwrs middag.... tente lys... pynta meg... kjøpte massasje olje.... kledde av han og masserte hele kroppen hans.... så en bra film... drakk vin... kosa oss masse. han satte veldig pris på det. takket meg i flere dager etterpå )
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Ja, har tenkt på noe sånt. Men om et par dager, når tanta har reist sin vei igjen, hehe:) Tror de trenger å bli dulla litt med når det er sånn, ja. Takk for tips, vi får se om det ikke blir en skikkelig romantisk kveld snart:)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 ja man burde gjøre sånt litt oftere.. . han kom hjem.. med skjorte og penbukse.... hadde kjøpt blomster til meg og:))
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Åååå, så koselig! Blomster er alltid bra! Skal ha middag klar til han kommer hjem i dag og, ikke noe fancy greier, men han setter nok pris på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå