Gå til innhold

Vil bare at hun skal hete MINA, hvordan overtale?


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Vil så gjerne at den kommende prinsessen skal hete Mina og ingenting annet, he-he, men min mann er IKKE enig... Hvordan overtale??? Har gitt han flere andre alternativer og, og ikke har han noen gøye forslag selv heller (han mener vi godt kan vente til hun er komt ut så vi kan se hva hun passer til...) Noen med gode overtalelsesforslag??? Vi har en jente fra før og da var navn klart etter UL, vil ha det klart nå og jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen meninger om navnet Mina annet enn at det er poppis for tiden. Når det gjelder å overtale noen til å velge et navn de ikke liker til barnet sitt - synes jeg du skal la være. Det er like mye hans barn og navnet på jenta bør vel ikke være noe han ikke liker?

Tenk deg hvis det var omvendt - ville du synes det var ok?

 

Når du sier at han ikke har noen gøye forslag - hvor gøyalt skal et navn være? Vi snakker om et navn et menneske skal bære hele livet - ikke navngi en dukke eller hamster.

 

Dere kan begge kikke gjennom navneboka en gang til og prøve å finne noen navn dere begge liker.

 

Lykke til!

 

PS. Tør jeg foreslå Nina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Vipsen.

 

Du kan jo spørre om han kan tenke litt på det, men liker han ikke det navnet så liker han det ikke. Da får dere finne på nye alternativer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...