Gå til innhold

September: Skatten vår kom til verden 7. september (10 dager før termin)


oslojente80 Mina f 07.09.06

Anbefalte innlegg

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle føde før termin.. men godt var det.. hehe..

 

Tulla vår kom til verden 7. september kl 16.52 på Ullevål sykehus. Hun var 2878g og 48 cm. Drukner i str 50 hehe... Jeg som trodde jeg skulle få en middels stor baby. Jeg hadde ikke kjøpt noe i 50, så sendte mamma ut for å handle litt.. Hun drukner i 56 vet du..

 

Hun har fått navnet Mina. Hun har masse mørkt hår etter meg:)

 

Fødselshistorie kommer senere....

 

Lykke til til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris! Gratulerer så mye! Jeg må jo si det er godt å få litt håp her jeg sitter med 14 dager igjen til termin! Kos deg masse med lille jenta di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille Mina. Fint navn dere har valgt da. Det var ikke store jenta nei. Håper vi treffes på en trille tur senere da. Jeg må bare få ut jenta mi først. 10 dager til ul termin og 2 dager til mens termin.Formen min er fortsatt fin , ikke noe tegn på fødsel. Hvordan var formen din før vannet gikk ? merket du noe? Vil så gjerne hilse på jenta mi nå.

 

Dere får kose dere så masse med lille Mina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Ville bare gratulere så mye med den lille jenta.

Lykke til videre..

Selv håper jeg bare det snart er min tur...utålmodig jeg nå....

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, oslojente80!! Så koselig navn dere har funnet på jenta deres. Hun høres søt ut... :) Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med tulla.nydelig navn =0)

var lita ja.fikk selv en to uker før termin nå,og som veide 2685g,og har ikke klær i det hele tatt !!! alt er i str 56 og oppover...vi får lete frem dukkeklær,hehe...

kos dere masse =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mange tette kynnere i over en time kvelden før, så morgen etter kl 0700 gikk vannet. Så jeg håpet den kvelden at noe skulle skje... og det gjorde det hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...