mamma til Thalie Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 mannen min syns det høres for maskulint ut ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg synes ikke det er pent - det høres 'rånete' ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg syns personlig slike "gamle" navn er kjempefine, jeg venter selv barn og hadde kjempeproblemer med å finne jentenavn, men har landa på Vilde, oppkalt etter min lillesøster som aldri ble født. Men Ronja er kanskje litt maskulint, men jeg syns egentlig i bunn å grunn at det ikke spiller noen rolle, men det er jo viktig at man er enige, hva med å legge til ett navn ved siden av for eksempel. Lykke til Hilsen 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Minner selvsagt om Ronja Røverdatter: rampete guttejente! Greit nok, men ikke blant mine favoritter. Sonja er jo adskillig mer feminint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 synes Ronja er et pent navn jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg liker det ikke, synes det er et ganske harry navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
septermor Skrevet 13. september 2006 #7 Del Skrevet 13. september 2006 Ronja er et navn som Astrid Lindgren laget for anledningen. Det er utledet av ett eller annet eksotisk stedsnavn i Sverige. Så for meg er det ikke et aktuelt navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perny Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Syns det er et kjemepefint navn! Hva er så maskulint med det? Og hva gjør vel det? Jeg liker unger som er litt røver-aktige og Ronja blir helt sikkert en morsom jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå