Gå til innhold

Oktober: Jeg har verdens søteste lille gull...

Anbefalte innlegg

Hun fyller 2år i desember, men før den tid er hun blitt storesøster. Er det flere som tenker på om de klarer å bli like glad i nummer to??? Selv er jeg alenebarn med alenemor og tallet en har gått igjen veldig mye, he-he, men nå tenker jeg sånn på hvordan det blir med to??? Skulle selv ønske jeg hadde en bror eller søster men hvordan vil overgangen nå bli?? Hun er veldig opptatt av at jeg er HENNES Mamma og ingen andre sin, pappaen jobber som regel sent så når hun kommer fra barnehagen er det meg og hun hele ettermiddagene, kan liksom ikke forestille meg hvordan det blir med en liten baby i tillegg??????? Hun er og for liten til at jeg klarer å forklare henne at det nå snart kommer en lillesøster og at hun skal bo med oss osv. Kommer til å få ultra dårlig samvittighet en stund etter fødsel regner jeg med... Noen med erfaringer? Råd?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ei jente som fyller 2 år i midten av november og som skal få en lillesøster i begynnelsen av oktober! Jeg er også veldig spent på hvordan hun kommer til å reagere på den nye babyen. Frykter at hun kommer til å bli ganske sjalu, og innimellom har jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg ikke kommer til å få så god tid til henne framover....Sannsynligvis kommer hun nok til å bli mye mer pappajente enn det hun er i dag....

Men tenk om et år eller to- da er nok jentene gode lekekamerater :-))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...