Tjorven og Gabriel Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Prøver igjen... Var hos legen i dag og han mente at livmora mi var veldig stor. er 6+1 i dag, men legen mente livmora var på størrelse ved 9 uker. Han kjente den godt over bekkenet.... Har en datter fra før på 2 år. Kan det være stor sjanse for tvillinger?? Kan man høre fosterlyden nå ettersom livmora er over bekkenet?? Håper noen kan svare meg, for nå lurer jeg fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Har ikke noe oppklarende svar, men det KAN jo være tvillinger, eller det kan være at du bare har vokst fort i begynnelsen fordi det ikke er så lenge siden du var gravid. Har ei venninne som var STOR da hun var 8 uker på vei, kunne ikke bruke noen av buksene sine eller noe. Hun ble gravid da barn nr1 var 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Fosterlyden høres vel ikke før rundt uke 12 likevel, men en kan jo se hjertet/hjertene på UL ganske tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven og Gabriel Skrevet 13. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 13. september 2006 Takk for svar! Gleder meg til ul i uke 10-13 nå, blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå