anaina Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Disse har jeg hørt om: -alle klirrer på glasset; brudeparet må opp på stolene og kysse -hvis brudgommen er borte fra bordet (på do etc) stiller alle mannlige gjester seg i kø og kysser bruden -om omvendt ditto flere? Og hva er egentlig skikken med strømpebåndet? Hva gjør man med det?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har et par til: - Om alle banker i bordet, skal brudeparets foreldre opp på stolene og kysse... - Strømpebåndet skal tas av (gjerne uten bruk av hendene) av mannen og kastes ut blandt de single guttene. - Brudebukketten skal kastes til de ugifte damene. - Tuppen på søkkene til mannen blir klipt av (utføres av forlover og vennegjeng). (Dette for at han ikke skal gå på frierføtter mer
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg har et par til: - Om alle banker i bordet, skal brudeparets foreldre opp på stolene og kysse... - Strømpebåndet skal tas av (gjerne uten bruk av hendene) av mannen og kastes ut blandt de single guttene. - Brudebukketten skal kastes til de ugifte damene. - Tuppen på søkkene til mannen blir klipt av (utføres av forlover og vennegjeng). (Dette for at han ikke skal gå på frierføtter mer
Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Kom på en til... Her jeg er fra er det forloveren til brudgommen sin oppgave å passe på bruda. Alle andre skal prøve å "kidnappe" henne. (Dette på turen fra kirke til festlokalet). Dersom hun blir kidnappet, må forloveren finne henne igjen innen middagen. Klarer han det får han en flaske whiskey og klarer han det ikke, må han ut med gaver (whiskey) til de som kidnappa bruden... Har blitt en del morsomme leteaksjoner av dette. Er veldig, veldig gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå