Gå til innhold

Bør jeg kontakte jordmor/lege??

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg nesten litt hypokonder her jeg sitter.. Men saken er den at på mandag var jeg på kontroll. Blodtrykket var for høyt, hadde ødme i anklene (bare grad 1 av 3) og de fant laucocytter i urinen. Det trenger jo forsåvidt ikke være tegn på proteiner... I tillegg har jeg hatt mye hodepine... Pga resultatene på kontrollen ville han ha meg inn på ny kontroll allerede på fredag.

Jeg har også hatt litt ubehag øverst i magen. Først på høyreside oppe med ribbeina, men nå mer over alt og bakover i ryggen.

Det jeg frykter er at det kan være begynnende svangerskapsforgiftning. I natt har jeg nesten ikke sove pga de smertene i øvre mage region, og nå på formiddagen har det kommet og gått stort sett hele tiden. Bør jeg kontakte lege, eller skal jeg vente helt til fredag. Er jo bare to dager.. Liker ikke å være hysterisk.. Er 22 uker på vei..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6301265-b%C3%B8r-jeg-kontakte-jordmorlege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg snakket med jordmor. Hun syntes det var lenge å vente til fredag, så hun anbefalte meg å levere en urin prøve på legevakten når den åpner, og få en ny kontroll der så lenge.. Så da får jeg gjøre det..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...