birma og tredjemann Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Når merket dere første gang at dere lakk melk fra brystene? Tar det lengre tid å komme igang med ammingen dersom man ikke merker noe til melken før fødselen?
Simen og Julie Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 jeg var son ca 20 uker på vei da jeg begynte og lekke... er 28+5 i dag og lekker fremdeles... bare mere enn i begynnelsen
Brillemamma Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg har ikke merket noe til melken i hele tatt... Og jeg har termin på mandag. Mange får ikke melk før ett par dager etter fødselen.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg lakk også fra ca uke 20. Noen dager mer enn andre dager. Er 32 uker på vei.
Bruse tobarnsmamma Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Men det er vel ikke melk man lekker før fødselen, er ikke det bare råmelk? eller tar jeg helt feil..Trodde ikke melkeproduksjonen kom i gang før etter fødselen. Jeg har selv litt råmelk når jeg klemmer på brystene ,men lekker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå