Gå til innhold

Hodet festet i uke 35!?! Flere så tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akkurat fra jordmor nå, og det var festet.....er det da noen fasit på hvor lenge det er til fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved forrige graviditet festet hodet seg i uke 27, likevell kom ikke snuppa før i uke 40, så at hodet er festet betyr ikke at fødselen nødvendigvis er like rundt hjørnet. Som jordmor sa til meg på forrige kontroll, at hodet festet seg så tidlig som uke 27 kunne tyde på at jeg hadde et stort og fint bekken :) ikke vet jeg..Nå er jeg derimot andregangsfødende og det er ikke sikkert at hodet fester seg før under fødselen.

Skrevet

hei

hos meg er også hodet festet. Det skjedde forrige uke og sa var jeg i uke 35. og jeg er annengang fødende og det er tidlig , men har ikke noe å si for når fødselen starter.

Men jeg har faltisk kjent mye smerter nederst i underlivet og hatt sterke menssmerter i 3 dager nå så jeg håper det er noe som skjer det nede.

Skrevet

på babyverden står det at det er gjennomsnittlig vanlig at de snur seg i uke 33..

:)

Skrevet

hos meg var han festet i uke 34 .. har ikke født enda.. he he er 37 uker i morgen

Skrevet

Hodet er ikke festet her, men ligger iallefall ned...er 36+5. Hodet fester seg gjerne sent hos 2.gangs fødende har jeg hørt.

Skrevet

Jeg tipper over i uke 36 imorgen, og hodet har vært festet en 3-ukers tid allerede. Er 2.gangs..

Skrevet

hei... hodet festet seg i uke 31 her....

det er ikke noe fasit på hvor lenge hodet er festet føre barnet kommer... men legen sa at barnet somregel kommer innen 6 uker etter at det har festet seg.....

Skrevet

Kanskje blir før tiden på deg også da.... :) spennende tid....

Skrevet

Babyen min ligger på tvers, og jeg er i uke 36.. så hodet har ikke festet seg her!

Skrevet

Ikke for å ta motet fra deg, men forrige gang festet hodet seg i uke 32, og jeg gikk 13 dager over tiden....

Skrevet

At hodet er festet har absolut ingenting å si for når fødselen skjer...! Kun at du bør legge deg ned om vannet går og hodet ikke er festet... så bør man være obs på lekking hvis hodet ER festet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...