Lille blå fugl Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 har i ganske mange uker nå hatt leamus i leggene, lårene og armene... kjempe plagsomt! Tar magnesium da jeg har hørt at dette skal hjelpe, men føler ikke det gjør det... Har ikke fått skikkelige leggkramper ennå, men føler titt og ofte at de er i anmarsj... kanskje det er en sammen heng med de?!? Noen som har noen tips til meg?!? PS. sliter med bekkenløsning og beveger meg derfor lite...
en liten i magen Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Har leamus de merkeligste steder, overalt, men vet ikke hvorfor det er slik?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg har også leamus ofte. Men ikke i beina, bare ved øye. Føler jeg går å flørter hele tiden. Men har jo sett att det ikke vises så godt, heldigvis. Det er jo litt ubehagelig, men kan jo ikke sammenlignes med det du har. Er det noen som vet hvorfor man får det?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hehe nei dessverre, jeg bare lo høyt av den "Føler jeg går å flørter hele tiden" :-) Jeg har liksom dotter i det ene øret hele tiden, det er min rare greie. Midt i en setning, så hører jeg knapt hva jeg sier selv. Ble sånn etter at jeg ble gravid. Merkelig.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Ja, det er litt ekkelt faktisk. Jobber i tillegg på en mannsdominert arbeidsplass, så jeg liker ikke å gå å blunke hele tiden. Du syns vel du ser meg med et "godt øye" til 25 menn? Hehe. Får vel bare håpe de ikke ser det. :-) nei forresten denne passer bedre ;-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Hehe de går hjem og forteller kona om den rare dama på jobben som blunker til alle hele dagen ;-) (ville bare blunke litt så du fikk selskap)
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Jeg har det samme fenomenet som HI. Leamus i armene spesielt, men også i magen. Er kjempe plagsomt. Vet ikke hva det kommer av. Noen som vet hva som er årsak?
vivi79med2tette Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 He he, jeg har hatt leamus i rompa, HA HA det var helt vilt ekkelt før jeg skjønte hva det var. Trodde det holdt på å gå galt bak der. Men det gikk helddigvis over etter en ukes tid. Aner ikke hvorfor og har heller ikke spurt legen, hi hi. Leamus i magen, Det er ikke babyen da?
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Jepp det har jeg også... et par ganger har jeg til og med hatt det i magen så jeg trodde det var spark men så kom det masse andre plasser, som på lår, i leggene, i armene i fjestet overalt! er litt plagsomt.. men dette må man bare leve med.. er ingenting som kan stoppe det.. er musklene som herjer litt Dette er noe så og si alle opplever en gang i blant, men jeg føler at jeg har det myye oftere nå som jeg er gravid... men men det er ikke farlig og det er ingenting en kan gjøre mot det.. så lev med det rett og slett
Denise:-) Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 det kan komme av kalium-mangel. Så en banan til dagen, eller andre ting som inneholder kalium skulle hjelpe
-Aimee- Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Jeg har også leamus... Mest ved pekefingeren og tommeltotten. Rykker titt og ofte.
en-to-tre Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 Jeg har leamus med stor L!!! Har hatt det i et par måneder, det rykker over alt, våkner av det om natta til og med!!! Er ikke gravid... Vet ikke hva det kommer av eller om man kan gjøre noe med det... Spurte på apoteket om det fantes noe vitaminer eller mineraler å ta imot det, men hun sa jeg burde gå til legen... HJELP!! Andre som har råd eller erfaring med de samme plagene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå