Gå til innhold

Litjpia77...er du her?


tusenfryd 73

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på 1.trim. noen ganger men har ikke sett deg her inne... Vi er vel så og si like langt og lurer på hvordan det står til med deg?

 

Er det bare meg eller synes du og det var mye hyggeligere inne på ass. befr. ? Er ikke like hekta på å sjekke nye innlegg her inne, men titter heller inn på gamlesida....og der har det vært mange oppturer i det siste !!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg på alles vegne jeg...

 

Formen min er bra foreløpig bare litt uggen hvis jeg blir sliten, noe som sikkert er et tegn på at jeg skal ta det litt med ro.....Litt lett å glemme seg bort med tunge løft og stress !

 

Håper alt er bra med deg og kanskje vi kunne følge hverandre litt framover?

 

Hilsen ei som venter på at magen skal vokse( har kjøpt noen mammaklær allerede...hihi)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI!

Så gøy å høre fra deg!

Joda, jeg er her inne, men det blir ikke så ofte som på ass.befr. Det er så mange her inne, det var lettere å holde oversikten på ass.bef. Men hyggelig å endelig være her inne også!

 

Det går bra med meg, men merker at kroppen reagerer annerledes enn før. Blir fort sliten og er trøtt hele tiden. Får aldri nok søvn. Har hatt episoder med litt småkvalme, men ikke de siste par dagene. Det var mer i forrige uke, men da var jeg også mer sliten (hadde jobbet maaaange vakter i strekk, jeg er en tulling.), så det kan vel stemme at man blir uggen når man er ekstra sliten.

 

Å har du kjøpe mammaklær?! Det har jeg også så lyst til, har kikket litt på HM, men tørr liksom ikke kjøpe noe enda. Men det blir vel noe snart, tenker jeg.

 

Når var det du satte inn egg? jeg satte inn 20.aug, har regnet ut at jeg får termin 13.mai, er ikke helt sikker på om det stemmer helt.

Skal på ultralyd om ei uke. Blir superspennende!

 

Vi "snakkes"! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen koselig at jeg fant deg her inne!!!

Det hører jo med å være litt sliten, trøtt kvalm, svimmel, sulten mm. så egentlig er litt bra å ha noe av det for jeg har også tenkt" tenk om de testene har slått ut på gravid selv om jeg ikke er det" Blir helt tullete noen ganger....

Har ikke vært til blodprøve for St olavs sa at det ikke var nødvendig så lenge jeg brukte CB Digital og testet både lør og man.

 

Jeg har fått ULtime 26.sept. og både gleder og gruer meg veldig...

Det var på UL i 20 uke for 4 år siden de fant ut at gutten vår ikke ville leve lenger. Denne gangen blir det bedre oppfølging og vi holder tomlene for gode nyheter denne gangen....

 

Jeg satte inn ett egg 19. aug så da er det termin på meg også i mai 07.

 

hyggelig å høre fra deg og lykke til med UL`n !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...