Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 hva har dere tenkt å fryse ned melken i? Poser?
suna-78 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har Avent pumpe. Til denne hører det med små beger til å pumpe direkte i og legge i fryser , ) Har ikke utforsket dette enda, men det er i allefall sånn jeg forstod den....
Miromurr har fått nr 2 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Isposer er genialt. Da kan du ta ut det du trenger. Forrige mann skulle bare ha fersk melk direkte fra puppen, men jeg frøys ned i ny og ne for å ha noe i reserve i tilfelle. En fin ting med isterninger var at når ungen begynner og skal utforske verden blir det en del knall og fall. Flere ganger slo han seg i munnen og da ga jeg han en liten frosen istrening med morsmelk som kan suttet på for å hindre hevelse.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hørte om poser som ser ut som flasker eller noe som er på apoteket tror jeg..var visst geniale sa dama
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Jeg var veldig lite fancy sist gitt... brukte vanlige, små fryseposer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå