Gå til innhold

Hjelp, smerter i underlivet!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har de siste 2 ukene hatt vondt i lyskene og spreng i underlivet. Det føles på en måte som at det skal bryte ut et eller annet der nede....om dere forstår? Skal til lege i morgen, men legger likevel inn innlegg i håp om å høre fra andre som har følt lignende. Er noe brennende i perioder, ellers også trykkende smerter. Orker heller ikke å gå noe særlig lenger. Har ikke slitt med bekkenløsning i svangerskapet.

Velger å være anonym på denne,,,,,,føles litt privat

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann... vondt i lysken og press kan jeg også henge meg med på... fikk forklaring av jordmor at babyen har presset seg ned i bekkenet...hun har da lagt seg med hodet ned, og derfor kjennes det ut som om det skal sprenge der nede....så jeg tror ikke det er noe veldig galt med deg.... jeg fikk i allefall beskjed om å bare ta det litt med ro og ikke bekymre meg for dette var helt normalt på slutten av et svangerskap.. er 34+3 selv..

Håper dette hjalp litt...:)

Skrevet

Takk ; ) Det hjalp masse! Nok av forandringer om dagen, men denne taklet jeg litt dårlig....hehe!

Høres ut som vi er rammet av det samme....jeg er 34+4 forresten ; )

Skrevet

har vært plaget med det samme, jm sa det var helt vanlig når babyen begynner å legge seg til rette, at det kan til og med kjennes ut som om at babyen skal komme ut til tider. er ganske ubehagelig til tider.

Skrevet

Dette kan jeg også henge meg på. Har vært plaget med dette spesielt de siste 2 ukene. Er nå 34*3.

Ikke noe særlig behagelig. Men vi får trøste oss med at det egentlig ikke er så lenge til de små rakkerne våre kommer ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...