Gå til innhold

Noen med litt peiling som gidder å svare meg?

Anbefalte innlegg

Jeg sverget at jeg ikke skulle bruke el tester med det første, men tok en i dag. Den var positiv. Jeg har jo ikke utflod da...hadde sex på mandag kveld. Hva er oddsen for klaff? Hadde el slim rundt mandag. Må jeg stue til køys nå eller? VIL ha baby nå jeg å.

Fortsetter under...

Var begge strekene like sterke da?.....:) El testene fungerer ikke på samme måte som med grav testene....streken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken....

men om du hadde el slim på mandag så er det stor sannsynlighet for at du har el i dag:)

Klem

Takk for at du svarte! Nei begge strekene var ikke like sterke nei. Men jeg hadde el smerter og slim i helga, hm...blir gal jeg. Her må det jobbes i kveld. Var så dum at jeg fortalte mannen min om testen, og han fikk skikkelig prestasjons angst. hmmm blir litt kunstig med sex når det er forå prøve å skyte blink?

Annonse

Ja, EL kommer etter positiv test.

Ha, ha - jeg skulle heller ikke bruke de testene, men de ble rett og slett fristende...

Det er bare dra mannen din til køys så fort han kommer hjem!

EL kommer 12-36 timer etter positiv test, står det i bruksanvisningen til cb digital. Testen slår positivt ut når LH-stigningen begynner ca 12-36 timer før egget slippes. Det står at sjansen for befruktning er størst samme dag og dagen etter positiv el-test. Man trenger ikke teste lenger etter positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...