Gå til innhold

BIM treff, Førstegangs 30+, Oslo

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er 16 + 4 i dag. Klart alle kan komme! Så lenge du er over 30 og dette er første barnet, så kan du komme fra Alta om du vil (bare du tar turen til Oslo ;-)

Oppdatert liste:

Samsyn

Sanasol

Tyren73

Beretta

emma33

Ikke sååå langt igjen...

Annonse

Denne gangen vil jeg være med! Forrige gang måtte jeg i bursdagsselskap. Jeg er 23 uker og kommer kjørende fra Bjørkelangen. :-)

Samsyn

Sanasol

Tyren73

Beretta

emma33

Ikke sååå langt igjen...

Bellen

Tussi07

Mammaja

Sommerblid

jorbær

HMS

Hei, jeg blir gjerne med, 3.okt. passer bra.

Er selv 36 år, kommer fra Oslo, er i uke 15, skal føde på Riksen:)

En mini-innvending, uten å være negativ....finnes det ikke koseligere steder enn nede ved Østbanen...hva med Egon ved Paleet, da? Nær Nationalteatret?:)

Hei

Tenkte egon på byporten var greit jeg, Hater å kjøre i sentrum og da er Oslo S et bra alternativ. Knutepunkt for bil, busser og tog...

Man sitter jo inne på Egon og der er det koselig synes jeg.

Men om flere har innvendinger så bøyer jeg selvsagt av jeg

Må si meg enig med samsyn, jeg. Hater å kjøre bil i sentrum og siden jeg er nødt til å komme med bil (blir for mye styr med busser og tog fra der jeg kommer fra) er det greiest å finne parkeringsplass på Oslo S. Sliter dessuten med bekkenet, så lange spaserturer innover i sentrum kan bli litt trøblete.

Men om det er mange som ønsker å finne et annet sted får vi vel være demokratiske og la flertallet bestemme. :-)

Så vidt jeg vet er det bare Samsyn og jeg som har møtt hverandre her, så da er vi alle omtrent like fremmede for hverandre.

Litt skummelt er det jo, men mest moro :-)

Jeg er enig med Egon på byporten av praktiske hensyn. Dessuten syntes vi burgeren der var så god forige gang...og hvorfor kødde med en veldig ny tradisjon ;-)

Bare gjør som meg; huk tak i en stakkars servitør og spør hvor barn i magen-bordet er. Det er nemlig selvbetjening der, og det forvirret meg veldig der jeg kom hesblesende en halvtime for seint hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...