Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 idag etter Ul og gyn.undersølelse. Det sto i brevet at jeg hadde oppvekst av gjørsopp. Dette kan være en del av normalfliraen. Noen har plager og skal da behandles. Hva betyr dette, jeg har overhodet ikke plager og har ikke utflod en gang! Må jeg behandles da?? Forsto ikke dette med normalfliraen. Håper noen kan hjelpe meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 ring og snakk med legen din du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 normalflora. Betyr at gjærsoppen kan være en del av normalfloraen(altså det som normalt er der). Dersom du har plager skal du behandles, ellers ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelitens mamma Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Skulle til å svare deg, men sultenheletiden( det er forresten jeg også:-D), har rett. Blir du plaget senere ( det kan hende, siden alt er i endring der nede), er det enkelt å behandle med canesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå