Dingeling Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 kanskje..på om fv-prøven var ok eller ikke ...HVIS dem har lov til å gi ut svar på telefon.. TROR DERE AT JEG ER NERVØS??? =§ føler meg vel mere på sammenbruddets rand enn noen gang før..kjente at tårene kom bare jeg snakket med en veldig hyggelig dame i resepsjonen.. UFFAMEG,dette er ikke lett,nei.. men kryss fingrene for meg da alle sammen .. VÆRSÅSNILL DA.. sukk!!
inger l Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Hei... Skjønner hva du mener,har vært igjenom den vente tiden jeg også.... Den er ikke noe ålreit i det heletatt!!!! Krysser alt jeg har og ønsker deg lykke til... Det går nok bra skal du se....
Dingeling Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 nå har jeg ringt og PRØVEN VAR IKKE KLAR ENDA!!!!! HERREGUUD,HVOR LENGE SKAL EN STAKKARS MOR VENTE!! men så man reder sin seng,er d visst noe som heter.. da er d bare å vente noen dager til ,regner jeg med..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk beskjed om at de ikke ga prøveresultater over telefon så de ba innstendig om at jeg ikke måtte ringe. Det stod også på brevet jeg fikk med meg. Mulig det er ulik praksis rundt omkring?
Dingeling Skrevet 13. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2006 Hei.. ja,d stemmer sikkert,men jeg ville bare vite om d var kommet svar eller ikke . siden vi skal på ul fredag.. hadde vært greit å vite om man trenger å ta ul eller ikke .. hvis du skjønner??
gammel røy Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Vet ikke om de ser saken litt ann, vi fikk beskjed over telefon hos "vår" genetiske veileder både når vi fikk litt dårlige nyheter om arvelighet etter blodprøve(som gjorde at vi endte opp med fv.prøve) og når vi fikk beskjed etter fv om at alt var bra. Men jeg vet at det var en litt spesiell sak ettersom de trodde at kanskje det var gjort noe feil på laboratoriet med blodprøven, hadde også da etablert et litt mer "personlig" forhold til genetisk veileder som var ansvarlig for oppfølging av oss. Bedre å få dårlige nyheter per telefon enn via et brev i posten, spør du meg. Lykke til, tiden går veeeeeldig sakte når man venter.........
motherO Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Hei. Når jeg tok fostervannsprøve fikk jeg beskjed om at de ringer så fort som mulig hvis de finner noe - så hver dag som går som du ikke hører noe, er egentlig positivt! Du kommer ikke til å få dårlige nyheter pr brev. Lykke til!
baffy Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Huff, jeg misunner deg ikke disse ventedagene nei, jeg hadde dem i forrige uke. Men som en annen her skrev så får du hvertfall telefon direkte hvis det er bad news. Brevet mitt var datert dagen 15 dager etter prøven og jeg fikk det i posten 17 dager etter. Ringte ikke og spurte, det fikk jeg vite at de svært gjerne ikke ville vi skulle gjøre. Vær sikker på at de sender deg svaret så snart det er klart - de vet nok helt sikkert hvor spent alle er på det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå