Gå til innhold

Var på 6ukers kontroll med tantebarnet mitt i går!

Anbefalte innlegg

Skulle ønske det var mitt eget barn jeg fulgte,det var kjempe koselig der,og så snill lille jenta var!:)hun veier nå 3980 g og er 55 cm lang...

men jeg passet på å høre hva helse søstra sa der,og hun nevnte det med at noen har kjempe lett for å bli gravide på 1 klaff,mens andre kan vente i mange år!Når hun sa det ble jeg faktisk mere redd,siden vi har snart prøvd i 1 år og da kan ta flere år til?,og til dere som har prøvd i over ett år osv,jeg synes dere er tøffe og klarer å stå på!;)

Håper at vi alle kan snart si vi er gravide!;)))))

Fortsetter under...

åå, høres koslig ut da!

skjønner hva du mener forresten, jeg blir også både litt letta og litt bekymra når jeg hører sånn. på en måte "bra" at det ikke klaffer for alle andre på 1. eller 2. forsøk (sjøl om jeg unner alle som prøver å bli gravide!!), men samtidig ikke så veldig oppmubntrende å høre at det kan ta mange år heller...

men vi må jo bare se hva som skjer!

jeg har som deg prøvd i snart 1 år nå.

tvitvi til oss!!:)

Det var kjempe koselig der!og så snille helse søstra,lege og sykepleieren var!jeg bare gleder meg til jeg selv blir gravid!

og når jeg tar henne med i butikkene,så titter så mange å sier,ååå så nydelig osv!:)

jeg har fått litt sånn at siden vi har snart prøvd i 1 år,så er det ikke alltid jeg klarer å bli glad for andre som blir gravid på 1-2 forsøk osv,men samtidig som jeg synes det er kjempe morro for de!:)

jeg har neste barnet rommet klart,og føler at vi savner en ting her,og den tingen er ikke ting men ett barn!

men tvitvi til oss Anna Lovinda!;)

masse lykke til!;)

og vi skal nok bli gravid ganske så snart!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...