Gå til innhold

Uff! *Sukk og stønn*=o/

Anbefalte innlegg

Ja her i huset er mye sukking og stønning...

Har hatt samtale med sambo ang baby.... Så vi har blitt enige om å vente par år til, med tanke på min utdanning og penger...

Vel jeg er ikke så enig i det, da jeg synes det er best å bli gravid i den "letteste" del av utdanningen min...

Satt her en dag og sorterte baby tøyet fra da lille gutt var baby...Ååå, så

deilig små klær.... Begynte nesten å grine der jeg satt... Måtte ta meg sammen sånn at sambo ikke skulle se at jeg forsatt har et sterkt ønske om en baby til...

Klarer liksom ikke bli kvitt tanken om en til her i huset, og ikke nok med så klarer jeg ikke å rive meg fra BIM sidene... Bimmer i smug jeg... Hehehe=o)

Måtte bare få ut litt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6300377-uff-sukk-og-st%C3%B8nno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei BabyCakes.

Jeg forstår din frustrasjon. Men så kan jeg se samboer sitt syn også.

Når det gjelder små barn og utdanning ser jeg egentlig ikke noe problem. Det som er så kjent med oss som jobber, er at når vi drar fra jobb har vi helt fri frem til neste arbeidsdag. Studenter har også lekser etc. når skoledagen er omme. Og da kommer det med barn inn som et "problem"... Da må man ha barnevakt enda mer enn om man hadde jobbet. Og når man går på skole, har man ikke lønn, og da blir det kanskje litt lite penger.

Men når det gjelder det å få søsken til din gutt, så mener jeg at dere burde gjøre alt dere kan for å få et nytt barn snart. Men husk at det tar 9 mnd. fra du blir befruktet til barnet kommer da. Og om det skjer nå, så føder du til sommeren. Da har du kortere tid på skolen mens du har små barn da. Og om du begynner på prevensjon nå, så er det ikke sikkert dere greier å få laget barn like fort som dere ønsker. (Jeg har en oppfatning av at prevensjon ødelegger kroppen, da den lager krøll for å ikke bli befruktet etc.)

Så helt til slutt her, om jeg har formulert meg litt rart: Jeg håper dere får barn så fort dere kan. Og om det skulle ta så lang tid at utdannelsen er ferdig før du føder, så se på det som skjebnebestemt. Ikke utsett prøvingen pga skolegang.

Klem fra...

Utdanningen min tar rundt 7 år før jeg er ferdig... Skal ta sykepleie så jordmor så det tar noen år... Tar nå voksenopplæring...(generell studiekompetanse)..

Jeg mener også at det er best nå, men han vil ikke høre... Gutten min 3 år om 33 dager. så har gått på prev siden han var vel 4 mnd... men har gått av og på...Er ikke så flink til å huske å ta dem=o)hehehe...

Så jeg vet at det kan ta lang tid + 9 mnd. men han tenker ikke så langt.... Typisk...

Takk for klemmen... så godt dere jentene er her. får så mye støtte fra dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...