Gå til innhold

Hei . Ny eldre prøver

Anbefalte innlegg

Har fulgt med fra sidelinjen noen måneder, men tenkte å melde meg inn her nå. Virker som en koslig gjeng med modne damer. Jeg er 41 år og har 3 flotte barn, men har så inderlig lyst på en til. Fikk mensen på søndag så nå venter jeg bare til den er ferdig så vi får kjøre på. Har "endo" så sjansene mine for å bli gravid på egenhånd er små. Har tvillinger som ble til ved første IVF forsøk. Har ikke brukt prev siden 2003, men gir ikke opp. Skal ha en til. He he..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6300149-hei-ny-eldre-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Velkommen skal du være, maja65!!

Ja, her er det mange fantastiske damer. Men det er fortsatt plass til flere flotte damer, så bare bli med du!

Stå på, den som gir seg har tapt!

Lykke til med et hyggelig og forhåpentligvis kort opphold!

Hei. Jeg tok det privat på Røde kors klinikken i Oslo.. Det koster litt ekstra når man skal ta det privat, men da går det utrolig kjapt. Jeg har endometriose så gynekologen min anbefalte oss å sende inn en søknad på privat pga høy alder. Var 38 da tvillingene ble født. Fra vi sendte inn søknaden til vi var i gang med spray/sprøyter tok det 3 mnd. Nå er tvilingene over 3 år og jeg har lyst på en til. Har ikke brukt prev siden de var født. og har prøvd ganske aktivt siste 2 årene. Uten resultat.. Skal du gjennom IVF forsøk?

Jeg blir så glad når det kommer inn damer som er på min alder, jeg er 40. Det viser at jeg ikke er helt på bærtur liksom...

Jeg fikk nr tre i en alder av 36 og da var det så mye lettere å bli gravid. Jeg, liksom du, er helt fiksert på å få nr 4 og synes ikke livet mitt er noe greit før jeg har fått den 4. ungen. Vi får bare jobbe videre mot felles mål.

Lykke til til deg.

He he..du er ikke alene om å være på bærtur. Alle tror at jeg er ferdig med barn nå. Tør ikke si til noen at jeg har lyst på flere. Bare smiler når de sier at "ja du er vel ferdig med barn nå som du har fått tvillinger." Har sikkert noe med den biologiske klokken å gjøre. Hadde jeg vært 35 så hadde jeg jo hatt god tid. Men når man treffer den rette i en alder av 34 så blir det jo bare slik. Har alltid ønsket meg 4 barn. Har hamstret et lager av eggløsningstester nå så nå er det bare å vente. Lykke til til deg og.

Hei igjen, maja65!

Vi har prøvd med Pergo en periode nå, så det neste blir nok IVF. Det er jo flott at det er kort ventetid hos de private, selv om det kan bli litt dyrt... Men her taler nok alderen for å skynde seg litt, ja.

Høres fantastisk ut med tvillinger! Lykke til med "firer'n"! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...