Gå til innhold

Oktober: oppgitt over trygekontoret og arbeidsgivre :-/


mammaentiltrulte

Anbefalte innlegg

er det mulig. var innom tk i går siden jeg ikke har fått noe svar på søknaden min om permisjon. skal gå ut nå på fredag. men hun kunne ikke gi meg noe svar , da det viser seg at de ikke har fått noen opplysninger fra jobben min enda. og jeg som leverte søknad om perm til jobben for 1,5 mnd siden. ringte de litt opgitt. jobber 20% fast og en del ekstra som vikar, er student 100%. viser seg atd e ikke har sendt noen papirer\, har vært sykemeldt nå 4 uker, da skal tk dekke to av de , men de ahr bare sendt opplysninger til de om min 20% stilling og ikke det jeg jobber ekstra. ble litt oppgitt. for jobber jo i utgangspunktet mer en 20% og er avhengig av de pengene nå som vi akkurat har kjøpt hus. ble dyrt ja, og så skal jo babyen ha sitt.

 

uff, spent på hvor mye jeg får i måneden siden jeg har ahtt variabel inntekt. er lei av å gå og lure'..

kaboom 06.10.06 ¤høygravid¤

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen, jeg jobber 100% & er gravid for andre gang. Begge gangene har jeg selv fått arbeidsgiver til å fylle ut riktig skjema og selv levert alt til tk.... Dette gjorde jeg bare fordi jeg vet at ellers hadde alt blitt forsinket osv. for jeg arbeider for vimser, he-he, på godt og på vondt. Tk bruker jo gjerne 1-2måneder på å behandle sakene de får inn og så du får bare purre på de og si det haster... Tk klarer ikke alltid å regne riktig heller, sist måtte jeg sende papirer i retur (fikk ca.50% lønn når det jeg skulle ha var 80%) så ikke stol blindt på at det svaret du får er korrekt heller.... Jeg håper de klarer det rett denne gangen, man bør jo nesten være detektiv for å være sikker på at man får det man har krav på når man har krav på det.... Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode råd. skal ringe å mase på de til uken hvis jeg ikke hører noe og så skal jeg sjekke godt at jeg får de pengene jeg har krav på. skjønner ikke at det skal være så fordømt vanskelig.er jo tross alt noe vi har krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...