Tjorven og Gabriel Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg var på 1 svangerskapskontroll i dag, er nå 6+1. Fikk søkt om tidligere ul pga tidligere medikamenter, ble veldig glad for det. Det jeg lurer på er livmora mi... Den var veldig stor sa legen, den tilsvarte en livmor i uke 9! Den var godt over bekkenet mente han... Er dette normalt?? Er det stor sjanse for at det er tvillinger? Må også sies atjeg har en datter på 2 år fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men er i samme båt! Livmora mi ble en helt tydelig klump over skambeinet for ca ei uke siden. Tror dette er veldig tidlig. Er 7+0 i dag. Jeg hadde smerter på begge sider sist eggløsning, så da spøkte vi om tvillinger! Skal til legen i morra så det blir spennende å høre hva hun synes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Har forresten ingen barn fra før jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå