Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg med dette;o)

Anbefalte innlegg

Kommer IKM 14 dager etter EL?

Jeg er bittelitt forvirret av alt dette her jeg..

Har aldri tenkt noe spesielt over syklusen min før,men nå må jeg jo det skal det bli noen baby i magen;o)

Jeg sluttet på pillen midt i brettet for en mnd siden,fikk en blødning 2 dager etter at jeg sluttet med pilla..Var det mensen? Noen som vet?

Kan jeg regne ut syklusen min fra den blødningen tro?

Jeg antok at EL kom ca 14 dager etter denne blødningen(har ikke rotet meg til å kjøpe EL tester ennå)

Noen som kan hjelpe meg litt her;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6299955-kan-noen-hjelpe-meg-med-detteo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, EL skal komme 14 dager etter mens... Men tr kan jo være ustabil etter pille slutt, så det er ikke godt å si.

Vet ikke hva den blødningen kan være, som sagt så må man regne med noe "kluss" i syklusen etter pille stopp.

Noen har kort lutealfase tiden mellom el og ikm) så hvis du er en av dem som har det, så vil jo ikm være tidligere og i noen tilfeller komme senere hvis du har lang syklus. Men i de aller fleste tilfellene skal el komme 14 dager etter el.

Lykke til :-)

kan kanskje hjelpe litt!

blødningen du fikk etter pilleslutt "teller ikke" som mensen, fordi du hadde ikke EL da du brukte p-piller, så første "ordentlige" mensen kommer nå etter første pillefrie syklus. når det er sagt kan EL godt komme 14 dager etter blødningen du hadde, men du kan liksom ikke gå utfra det.

viss du er heldig får du tilbake regelmessig syklus ganske raskt etter pilleslutt, men det er heller ikke unormalt at det tar litt tid.

IKM kommer vanligvis 12-14 dager etter EL, men det kan jo variere! trur ikke du skal telle med selve EL dagen, og den dagen mensen kommer, bare dagene imellom.

håper det hjalp litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...