Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Er det vanlig? Jeg har 4 uker til termin..Magen blir knallhard bare jeg ligger i ro..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 har 2 uker igjenn og har kynnere omtrent hele dagen ,tatt seg opp skikkeli den siste uka.
lana<3 Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 mer og mer, hardere og vondere til nærmere termin du kommer...ikke alle som kjenner de vonde da...men mer og mer og hardere...
gutt og jente Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Jeg har hatt ubehagelige kynnere i flere uker nå, kommer oftere nå og kjenner de bedre. Jordmor sier at dersom man er flergangsfødende kjenner man kynnere mer, altså mer ubehagelig/småvondt. Jeg har mange kynnere når jeg ligger i ro eller sitter, de kommer uavhengig av aktivitet.
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Er 2.gangs og har masse kynnere...Hadde nesten ingenting sist. Litt over 3 uker igjen til termin :-)
Donna73 Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg har termin om 2 uker i dag og har knapt kjent en eneste kynner. Tror jeg kan telle på to hender alle kynnere jeg har kjent gjennom hele svangerskapet. Hodet har nå festet seg langt ned i bekkenet ifølge jordmor, men jeg kjente ikke noe press i forhold til det heller. Bortsett fra at jeg løper på do i ett sett! Er mitt første barn. Blir neste litt bekymret for at det betyr at han lar vente på seg enda en god stund, jeg som er klar for at fødselen setter i gang nå! Er det noen som ikke har hatt noe særlig kynnere rett før fødselen?
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Hei. Jeg er også førstegangs, og har 6 dager til termin. Er ikke før den siste uka ca at jeg har begynt og kjent kynnere. Tidligere i svangerskapet har jeg ikke merket det i det hele tatt. Så det er ikke bare deg Donna 73. Men håper ikke det betyr at vi må gå mye på overtid. I følge jordmor så er visst det med kynnere veldig individuelt, så forhåpentligvis kan fødselen starte når som helst uansett av kynnere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå