cielo *to barns mamma* Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Kom hjem på lørdag med lille prinsessa og koser oss masse. Hun er så nydelig, ligner veldig på sin storesøster. Herregud, hadde helt glemt hvor små de er. Hadde veldig blandede følelser for babyen i magen siden den på en måte skulle komme mellom meg og min datter, men da hun kom ble jeg så fullstendig forelsket i henne, og den forelskelsen bare øker for hver dag. Trodde ikke jeg skulle ha plass i hjertet mitt til ett barn til, men føler at hjertet mitt bare har blitt større, og har ingen plassproblemer der :-) Tusen takk for følget mot målet jenter. Masse lykke til til alle !!
lana<3 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer så mye:) Har fulgt med på deg...du er heldig som har din i armene...nå kommer snart min lille cielo og....gleeeder meg sånn...
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer så mye! Håper dere får det kos da framover!
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Gratla så masse:-) jeg gleder meg sykt til og treffe prinsessa mi...kan ikke tenke meg følelsen dere nybakte mødre har nå !
Murmeline Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Gratulerer så mye Cielo! Håper alt gikk bra, og lykke til med jentene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå