Gå til innhold

Babyboom ønskes....

Litenspire *150711*høygravid

Anbefalte innlegg

Det er utrolig bra innsats her inne! Dette må jo gi resultater som langt overgår den kvoten vi nå innehar. Med denne arbeidsinnsatsen vi her blir forespeilet, tror jeg vi må sende en utvidet søknad til overforstorkeriet om midlertidig kvoteendring...

Slik jeg vurderer saken, har vi en fair sjangs, og siden det erfaringsmessig er rimelig å legge inn minst et par uanmeldte som ofte dukker opp fra sidelinja, er 10 litt lite...

Jeg sender en samlet søknad, meld dere bare på, men i denne sammenhengen blir også stillhet ansett som samtykke, siden storken har sin egen vilje...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6299596-babyboom-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må jeg komme med ny søknad ??? Eller holder den forrige ( innsendt i april) eller kanskje det er noe med bytterett for defekt vare ? I så fall ønsker jeg ny levering, helst på døra merket A post/ eller flypost, betaler gledelig for rask levering .-)

Annonse

Jeg er med!!!!!!!!!!!!!!!!

Men siden gubben nå igjen midt i el ligger på sykehuset er jeg superklar neste periode. Jeg setter alle penga mine (som jeg ikke har) på at vi får en eller ei den 07.07.07 hehehe

Detta skal vi klare jenter:)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...