Gå til innhold

En ny dag, med nye muligheter

Anbefalte innlegg

Nå har "venteuken" begynt (siste uke før ikm) og jeg merker at jeg begynner å bli urolig. Har lyst å teste hele tiden, men føler at jeg nå etterhvert bør kunne la være. Vet jo ikke noe før i slutten av neste uke. Har så lang syklus at det føles som en evighet mellom hver gang. Men i dag har jeg fri. Og jeg skal kose meg. Ta en tur i butikker med en venninne, gå på kafe og spise deilig salat... Det blir kjekt.

Er innom her hver dag, men er ikke så flink å delta, føles nok litt uvant enda. Dette å delta i en samtale på nett. Men kjekt er det. Mange av dere andre er så flinke til å dele og være oppmuntrende og støttende for hverandre. Det er hyggelig å være inne på disse sidene. Og ikke minst det at man kjenner seg igjen i mye av det dere skriver om. Nesten litt sånn, normalitetssjekk, ok, jeg er ikke gal selv om jeg tenker og gjøre rare ting. Vi er flere, og vi gir oss ikke så lett.

Det er spseielt godt når andre stiller seg negativ til dette med å prøve igjen når ungene er blitt så store og vi er ikke helt ung lengre. En del i familien synes vi er helt sprø som tenker på å få flere. Vi har jo to og begynner å få god tid til å drive med egne ting. Lage barn er det vi gjør da, men det synes de andre er litt rart. Ja, ja, de om det. Vi er ihvertfall veldig enige, det er viktigst

<

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6299428-en-ny-dag-med-nye-muligheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre fra deg og da :-)

En kafetur hadde ikke vært å forrakt, nei. Må nok greie meg med lunsjen på jobb. Ikke noe å klage på den altså, vi har kokke her, og nå lukter det varmmat til lunsj, så.....

Måtte flire da du skrev det om normalsjekk...kjenner meg helt igjen :-)

Ha en fortsatt fin dag da :-)

Klem,

Håper du får en deilig dag på byen Ludvig...

Godt med en dag man kan ta seg tid til seg selv,

møte en god venninne,nyte noen timer på kafe`,

og kanskje bevilge seg noe pent i fra et butikk vindu....C";).

Kjente meg også godt igjen i begrepet "normalsjekken"....*smiler*

Vi er nok ganske like på enkelte områder mange av oss...

Ha en flott dag,og kos deg skikkelig...

Fordi du fortjener det vet du C";).

Hilsen

Huff ja, du har ei slitsom uke foran deg. Jeg sørger for å ha mye kjekt å gjøre uka før ikm, da flyr dagene.

Har også store barn og skal starte på "ny". Vi sier lite om prøving til de rundt oss, men det har vel hendt at en av oss har ymtet frempå. Da har vi egentlig bare fått positive tilbakemeldinger. Det er mange rundt oss som venter/prøver.

Jeg har forsiktig spurt ungene da, hva de tenker om flere søsken. De synes det hadde vært "drit fett" og "rått" de da, det synes jeg er så koselig, men de vet ikke at vi prøver. Jeg håper jeg får fortelle det til dem om ikke så lenge, at de skal få et lite søsken, et lite nurk som sikkert kommer til å bli umåtelig bortskjemt. *smiiiil*

Da er det bare å vente på EL.....

Ha en fortsatt deilig dag du også

Kjekt å høre fra deg, ludvig - du er flink å skrive, da. Håper du får en koselig dag alene eller sammen med veninnene. Det er godt - og nødvendig - å være litt god med seg selv en gang i blannt. Ja, uken opp til IKM er kanskje det verste i hele syklus. Da er innsatens gjort og det gjenstår bare venting; men det er jo noe som heter den søte ventetiden - vær positiv, optimist og TRO på at du har en liten spire i magen nå. Svaret får du uansett om en uke, så hvorfor ikke leve i drømmen litt ennå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...