fivel:) Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei.. Er det noen andre som skal begynne å spraye i neste uke? Skal i gang med mitt tredje forsøk nå,både gleder meg og kvir meg.
Twinny Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg starter spray å søndag! Dette er mitt forsøk, så kanskje må jeg søke råd hos deg innimellom. Jeg skal vente med sprøyter til 11.okt, pga ferien vår ville kræsjet med egguttak. Så eggut/inn blir i uke 43. Gleder meg til å starte, gruer meg til den første sprøyten.
fivel:) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Jeg skal begynne å spraye på tirsdagen. rekner med det blir uttak i uke 42. Sprøytene går kjempe fint,kjenner ikke stikket. Jeg liker ikke sprøyter så det er mannen som må sette di på meg Ligger ganske likt i løypa vi da,blir spennende tider fremover. Håper vi lykkest denne gangen begge to. Jeg ble gravid i januar,men mistet tvillingene mine da jeg var 22 uker på vei. Så det er litt trassigt å måtte ta heile greia på nytt igjen. Krysser alt for at det blir mangen positive tester fremover:)
Marit73 Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Skal etter planen begynne å spraye neste uke, men har fått litt kalde føtter så jeg vet ikke hva som skjer. Hvor hører dere til?
fivel:) Skrevet 14. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg holder til i haugesund. du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå