Gå til innhold

November: Flere som plages med bekken og betennelse?


pappegøya

Anbefalte innlegg

Heisann!

har termin 27 nov og går sykemeldt:-( Litt kjedelig, men klarer ikke gjøre så mye... Går til behandling hos manuellterapaut. Har muskler som ikke jobber som de skal på høyre side av bekkenet som igjen fører til overbelastning av de som jobber og igjen til gnisninger og en lei betennelse....Utrolig kjedeli!!! Har ufattelig vondt på morgenen, så nå har jeg fått krykker for å klare å gå på starten av dagen. Litt slitsomt når man har ei lita prinsesse på 3 år fra før som så gjerne vil at mamma skal leke masse. Blir mye pappa for tiden. På dagen er hun i barnehagen, noe som er utrolig godt for både henne og meg:-) Men, så snart pappa er hjemme fra politihøgskolen da er det spørsmål om å få leke ute med ball og sykkel:-) Hun er veldig forståelsesfull overfor meg:-)

Jeg gleder meg bare til å bli ferdig nå!!! Håper tiden går fort og at jeg kan være like heldig som da jeg fikk min prinsesse. Hun kom 17 dager før termin og selve fødselen gikk unna på 2,5 timer:-) regnet fra vi kom inn på sykehuset og hun var ute.

Er det forresten flere av dere her inne som er fra mitt område, Eidsvoll kommune? Jeg er 30 år og skal føde på Ahus. gruer meg litt til fødselen siden jeg vet hva jeg går til nå...det er smertene som skremmer meg. Husker jo at det er vondt, men ikke hvor vondt det er... er det flere som har det som meg?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.

 

Har termin 30. november og er sykmeldt pga bekken og rygg jeg også. Regner med å være det til jeg går ut i permisjon, ettersom jeg jobber på sykehjem (forholdsvis tungt yrke). Når jeg nå er hjemme har jeg det ganske greit, men bekkenet gir jo lyd fra seg store deler av dagen, og jeg skal ikke gå mange hundre meter før ryggen også er vondt resten av dagen.