Gullkornet! Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Noen her som har blitt gravid etter å ha brukt hormonspiral? Hvor lang tid tok det så etter den ble fjernet til du var gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 3 mnd. mensen kom ikke igeng før det var gått 2 mnd, men så gikk det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjline Skrevet 13. september 2006 #3 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tok ut hormonspiral i mai og ble gravid i juli(med kondom vel og merke..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tok ut spiralen, fikk en kraftig blødning etter 3 dager, så en vanlig mens og så gravid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Vable Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Tok den ut i november og ble gravid i februar. Og da var vi "forsiktige"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg tok ut spiralen i juni og fikk mensen 3 dager etterpå. Siden har jeg ikke hatt den. Det gikk fortere enn forventet kan man si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullkornet! Skrevet 14. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 14. september 2006 Takk for så mange svar! Da ser det ut som jeg kan regne med at det går rimelig fort ihvertfall. Gikk veldig fort med barn 1 og 2, men da hadde jeg ikke spiral før jeg ble gravid. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå