4barns mor Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Har lest litt om at man får forhøyet temp når man er gravid.. Lurer litt på dette jeg, tar dere tempen å sjekker da? Eller hva gjør dere? Er litt grønn på dette jeg... He he
scubagirl med scubababy Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Ved å tempe gjennom hele syklusen vil du se at tempen stiger når du har hatt eggløsning. Dersom tempen holder seg høy til du har passert dagen du forventer mens, er du sannsynligvis gravid. Tempen faller igjen den dagen TR kommer, eller dagen før. Men så lenge tempen er høy er det håp. Tempen holder seg også høyere gjennom svangerskapet. Anbefaler deg å begynne å tempe nå. Fra neste mens kan du da følge med hvordan tempen din forandrer seg. Klem fra...
4barns mor Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2006 Takk for svar... Skal egentlig ha mensen i dag, men krysser fingrene for at den ikke kommer.. )
9nah Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hei Scuba-girl Jeg er i 1pp (venter på TR som ikke vil komme, tross ikke gravid! stønn) og lurer på dette med temperaturmåling i forb. med eggløsning. hvis man da måler - la oss si daglig- er det da for sent for kos den dagen tempen stiger..? eller kan man 'forte seg å hoppe i høyet da'? he he
scubagirl med scubababy Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Hei 9nah. Sånn som jeg har skjønt det, så er det nok for sent når tempen har steget. Noen er så heldige at de kan få et tempfall rett før EL, da er det om å gjøre å hoppe i høyet. Ellers anbefaler jeg også EL-tester og at du sjekker sekretet ditt. Det skal visstnok være en grei rutine å følge med på. Selv har jeg nå ventet en uke på EL. Så jeg er nok forsinket denne pp. Tester med billige-strips, temper og sjekker sekret. Ingenting tyder igrunnen på at EL har vært heller. Så jeg krysser fingrer og tær og koser i høyet ved enhver anledning. klem fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå