Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 hei, jeg lurer på en ting, hvordan skal det gå for meg og føde vaginalt? jeg er 17 år, hadd samme partner i 2år som var min første og er den eneste jeg har hatt sex med=) men, jeg er jo skikkelig "trang" nedentil, av og til vondt når han kommer inni meg med kuken til og med=/ hvordan skal en unge komme seg ut der da? kommer den til og bli klemt ihjel? *nervøs* er 33 uker.. velger å signere med anonym, pga flaut innlegg=/
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg hadde såkalt trang vaginal åpning (var faktisk gift i et halvt år før vi i det hele tatt klarte gjennomføre et samleie..., og fortsatt var det vondt og trangt.) Må innrømme at jeg tenkte litt på det samme som deg da jeg blie gravid. Legen sa bare at problemene med trang åpning ville i hvert fall forsvinne etter fødsel... Hvis det kan være en trøst: Jeg hadde en fantastisk og så godt som smertefri fødsel med førstemann; utdrivningsfasen var over på 10 minutter! Vi får stole på hjelp fra naturen, hormonene gjør oss mer "tøyelige" Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 takk for svaret=) håper jeg får det like lett som deg da... *bepåmineknær* hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå