Snuppa å gulle Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Og hva koster det? Tar det lang tid å få time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Oslo city legesenter. Aage Huseby er den beste syns jeg, men Trygve Bakke er også hyggelig. De jobber ikke hver dag, så det spørs jo når du får time sånn sett. Jeg har fått dagen etter jeg har ringt. Koster 900,- http://www.doctors.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppa å gulle Skrevet 13. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 13. september 2006 Oi... Det var dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. september 2006 #4 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg skal til Smestadgynekologene om en uke og har fått time der hos Aage Huseby - så han jobber vel to steder, da! Der koster det 800 kr, og det er det privat UL koster, rett og slett! Vet om steder hvor det koster opp til 1500 kr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faylinn Skrevet 13. september 2006 #5 Del Skrevet 13. september 2006 Huseby jobber på Ahus også, så han kjeder seg ikke! :-) Jobber på Oslo city kun torsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå