marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Lurte på om noen har denne vognen og kan fortelle meg positive og helst ikke så mange negative sider (hihi) ved denne vognen. Jeg har veldig lyst på den, men finner så lite informasjon blant oss her inne på akkurat denne vognen. Håper vi kan få til en liten debatt på denne vogna )
Donna73 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg har kjøpt S3 til vår sønn (som kan komme når som helst disse dager, termin 27 sept.). Jeg har ikke prøvd den ute enda, kun inne. Jeg er foreløpig kjempefornøyd, den er lekker å se på også er den utrolig lett og liten. Passet perfekt i bagasjerommet og er lett å legge sammen. Hjulene tas enkelt av dersom det trengs. Vi valgte hardbag da jeg syns det virker varmere,lunere og bedre for vinteren, til tross for at alle butikker anbefalte softbag. Valgte å høre på noen gode venninner her. Vi har kjøpt svart vogn med litt rødt på, virkelig lekker! Kjøpte den i Sverige og det ble ca 1000,- rimeligere. Den var på salg i slutten av august. Fikk vogn, hardbag og stelleveske for ca NOK 6.000,- Jeg setter også pris på positive sider ved vogna da jeg alt har kjøpt den! Lykke til med vognvalget, det er ikke lett å bestemme seg!
Luca Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Det er skrevet såååå mye om S3, så bare prøv å søk opp i søkefeltet opp til venstre...søk i forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå