Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Jeg er nå snart i min 20 svangerskapsuke og livmoren min grenser nå ved navelen, men i går kveld hadde den plutselig blitt mindre!? det var akkurat som babyen ville inn under skambeinet igjen for plutselig stoppet livmoren 7-8 cm ovenfor dette området. føles nesten som livmoren har forsvunnet lenger bak/inn i kroppen, noen andre som har opplevd det samme?
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 skjønner ikke helt hva du snakker om egentlig... ville bare si at jeg digger nicket ditt, blir veldig godt humør når jeg ser det
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 takk, takk:) klarer desverre ikke å forklare det annerledes. skjelden følt meg så hjelpesløs ovenfor min egen kropp, men jeg regner med at den vet hva den gjør, sukk.
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Ah, nå tror jeg at jeg skjønte hva du mente.... Jeg vil tro at dette er helt normalt. Husk at ungen flytter på seg der inne også - og livmora er jo ikke en konstant hard klump heller, den former seg etter ungen. Jeg er i uke 24 nå, og igår så magen min plutselig HELT rar ut, den bulte liksom ut øverst på den ene siden... så kjente jeg plutselig hvorfor - det var ei lita jente der inne som drev kickboksing eller noe, full fres, det var mulig å se det fra utsida til og med altså: selve livmora er nok like stor som vanlig, men den kan faktisk endre litt form innimellom, etter ungens bevegelser, eller hvis du har spist mye osv. Ingen grunn til panikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå