Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Det har akkurat kommet ny barnebutikk rett over veien for oss her på Lillehammer. "Siga", har verdens søteste klær.. og masse i sterke klare farger! Fersken, orange, grønt, gult osv.. er så lei av lyserosa, lyseblått og hvitt.. Holdt på å kjøpe hele butikken i går. Hehe.. Kjøpte verdens søteste strikkelue med fleece inni, fersken, gul og grønn... med dusk på. Hehe... og to dresser, en i fersken, og en i hvitt men med liime, fersken og gul figur på! Helt annerledes enn alt standard tøyet som H&M, Lindex og Reflex fører. Ikke noe galt i det altså.. hehe.. har kjøpt der og vi, men ble lykkelig over å finne noe annerledes! :-) Prisene er helt okei, og ligger likt med Reflex butikkene, og de har sykt stort utvalg i ull!! :-) Måtte bare tipse litt.. :-)
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Har denne superbutikken ei nettside tror du? Jeg ble veeeldig nysgjerrig
Gjest Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Tror ikke Siga har... men merket dems har. :-) Boboli har ikke norske nettsider eller overikt over hvem som selger merket dems på nett enda. Men det går sikkert an å søke seg frem til. Merket er stort sørover i Europa. Sikkert pga fargene.. :-D www.bobli.es. Siga selger dette merket, og ellers er ullen dems av merket Troll :-) http://trollcompany.no/parkdress/ullinfo/
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 åh, boboli hadde jo mye lekkert da synd det ikke står hvilke butikker i de forskjellige landene som fører merket - bare at det fins blant annet i Norge...
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Ja, ikke sant? Elsker de fine fargene de hadde. Som sagt lei av å se på lyseblått og rosa.. med litt hvitt innimellom.. hehe.. :-) Søkte på det på nett, og Siga har eneretten på merket. Og det er bare her i området de holder til ser det ut til. MEN! Se her: http://siga.dynamisk.no/shop/om_siga.php Nettbutikk.. :-)
Har en herlig gutt:) Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 dit må jeg stikke innom i dag eller noe vettu:) shoppa litt i går men:P litt gøy nå som jeg vet åssen kjønn det blir! r veldig gøy da sitter å ser på klærne å drømmer meg bort:) på på nettsiden til siga der syns jeg det så ut som det var mest søtt til jenter, men er vel sikkert mer i butikken!
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 Nei så morsomt! Tusen takk
Gjest Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 De hadde masse fint til gutt februar baiby :-) Mye kombinerte farger, som passer til begge deler også :-) Ta deg en tur.. gleder meg til nyåret jeg.. da kan jeg gå å shoppe der, samt ta en kaffe på mammakafeen som kommer i samme lokale som butikken :-) Ka-ping: Enjoy!
Kaja_2013? Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Gjett om jeg skal dit etter UL på tirsdag da;) Håper ikke du har vært der og røsket bort alt innen den tid:P
Gjest Skrevet 13. september 2006 #10 Skrevet 13. september 2006 Hihi... nei, tror kontoen tilsier at det ikke skal skje.. :-p Men fristende? Oh yeah! :-) Akkurat slike ting jeg liker. Var på H&M i dag, fant bare en sparkebukse jeg syns var fin. Syns det var så lite "baby'ete" der. Vil ikke kle babyen opp i joggedresser og selebukser med en gang.. vil ha baby lengst mulig.. hehe... :-) Sikkert sært .. :-)
Kaja_2013? Skrevet 13. september 2006 #11 Skrevet 13. september 2006 Er enig i at det er litt ekstra stas m/ordentlig babyklær. Har vært på lagersalg å kjøpt noen nusselige sparkebukser og bodyer til 29 kr jeg! Og de var så utrolig søte! Veldig fornøyd med den handelen! Kvaliteten vet jeg selvfølgelig ikke om er på topp når man får det til en slik pris, men kjøpte bare slike klær i str opp til 6 mnd - i den alderen er det vel større fare for at de vokser fort ut av dem enn at de sliter dem ut:)
Gjest Skrevet 13. september 2006 #12 Skrevet 13. september 2006 Så heldig du var da! :-) Rotet litt i stativer jeg også, men ikke funnet så mye på salg enda. Funnet noen bodyer bare :-) Mangler sikkert masse tøy enda vi. Vi har vel 10 bodyer, og fem sparkebukser tror jeg, men alt varierer fra str 50 til 68 liksom.. :-) Så må vel prøve å finne shoppinggenet og komme meg ut litt mer i butikker :-) Hehe.. vil tippe det er mer vaskemaskinen som sliter ut klærne frem til 6 mnd enn babyen :-)
Kaja_2013? Skrevet 13. september 2006 #13 Skrevet 13. september 2006 Nei, har ikke handlet så mye vi heller, kun det vi kjøpte på lagersalget. Det var varer fra butikker som hadde gått konkurs, avviklet driften etc.. Derfor det var så billig. Men etter vi har vært på UL er jeg redd vi ikke klarer å holde tilbake lengere - det finnes jo bare så utrolig mye fint! Men har liksom ikke turt å handle så mye før vi har fått bekreftet at alt er i orden.. Har dere handlet noen "store" ting ennå eller?
Gjest Skrevet 13. september 2006 #14 Skrevet 13. september 2006 Hehe... kjenner den.. UL var litt forløsende her også, for å si det slik.. :-) Vi fikk vogn av svigers i sommer, så den står nå klar i gangen :-) Utenom det har vi handlet: - Tummy tub med krakk - Brystpumpe med bokser til - Ett sengesett - Tisselaken, teppe - bilsete Har nok litt igjen enda ja :-) Hvorfor skal dere flytte hit forresten? :-) Bor dere langt unna nå?
Kaja_2013? Skrevet 13. september 2006 #15 Skrevet 13. september 2006 Min kjære bor der (el. dvs. nesten der - liker ikke å legge ut for mye info her..). Jeg bor i Oslo pga. studier, men når det nærmer seg termin flytter jeg oppover. Er selv også fra Gudbrandsdalen. Derfor er det naturlig for oss at det er dit vi flytter. I mellomtiden pendler vi til hverandre i helgene.
Gjest Skrevet 13. september 2006 #16 Skrevet 13. september 2006 Aha.. :-) Okei.. kanskje det blir bim-med baby treff når du kommer oppover da. :-) du har vel mange venner og sånn her siden du er herfra da. Vi er innflyttere, mange venner. Men ingen i "vår" situasjon. enten store barn eller single venner :-)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2006 #17 Skrevet 24. september 2006 Siga finnes også på Hamar og på Grefsen i Oslo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå