Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Kommer dere til å vaske hendene hver gang dere tar på hunden for så å skulle ta på babyen? Ser for meg at det er lurt, men utrolig upraktisk og slitsomt. Vi har en liten hund, en ordentlig kosegutt. og når jeg tenker over hvor mye jeg tar på han så ville jeg jo ikke gjøre annet enn å springe ut og inn på badet hele dagen. vil jo selvfølgelig vaske hendene med gjevne mellomrom, men hvor hysterisk skal man være? Han er en "inne"-hund men det er jo fortsatt en hund....noen som har tenkt over saken? Hvor nøye kommer dere til å være? vil jo alt det beste for lilleklumpen!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 ikke BE overhysterisk nei! en hund er faktisk mye rensligere enn mange mennesker, det eneste jeg skal be om er at folk som kommer på sykehus besøk vasker hendene før de tar på babyen min....og selv.f vask hendene etter du har gått tur med hunden din etc, men hvem springer og vasker hendene ver gang du er borti hunden? hørres jo helt banan ut...det går jo ikke i lengden! en hund er ingen pest heller...men et familiemedlem!
hårsår Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Trodde det var katter en skulle være forsiktig med!?! Er du usikker kan du kose skikkelig mye med hunden slik at du får kost fra deg for en stund. Da kan du vaske hendene etterpå om du er bekymret!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Tror ikke det er mye vits i, nei.. Vi har hund og barn og jeg har aldri tenkt over det en gang.. Til mer "hysterisk" renslig man er til større sjanse er det for at barna utvikler astma og allergi..
Pufsepufsa Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Har aldri vasket noe mere hender jeg, selv om vi har baby... Her blir den dratt med blant hunder, hester, katter og kaniner fra den spede start. Aldri hatt særlig syke barn av den grunn.... Venter nr 4...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Så utrolig bra å høre. Det er sånn jeg tenker også, men aner jo ikke om jeg er helt på jordet av og til...hehe..uansett er jo baby og hund i samme hus så det blir jo nærkontakt med hår o.l. uansett hva man gjør og ikke. vi bor på gård så det er vanskelig å unngå litt møkk under neglene til en hver tid. hehe. vil IKKE bli overhysterisk, men vanslig hygiene er jo en selvfølge;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå