Reddik Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Nå har vi venta i en evighet altså! Kommer dere ikke snart over til 3. trimester????????? Dere må jo være overtidige på 2. trimester ;-) sukk....
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 ååååh så koselig å bli ropt på!!!! Jeg kommer snart Er bare 23+4 idag, så du må nok vente helt til oktober før jeg kan komme "lovlig" inn på 3.tri... men jeg kan jo godt snike meg inn til dere innimellom litt tidligere?
Chiquita Bananas Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Men jeg har jo leita etter deg her inne jo ;op Lurte på hvor du var henne så jeg turde liksom ikke gå videre itilfelle du kom tilbake her.... ) Jeg skal over om halvannen uke !! YEAH !! Gleder meg - går unna nå... Jeg har stått utenfor 3.tri og trippa som en unge på Julaften...er såååå klar for å komme meg inn. Men den svære dørvakten deres nekter å slippe meg inn... Kan du snakke med han dusten ??
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Hm, han har jeg ikke sett...... kan det være jeg slipper lett inn fordi jeg har ligget meg til det? Er jo gravid, så det er ikke umulig at jeg har vært på rygg noen minutter...
Chiquita Bananas Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 Han er ikke alltid der har jeg hørt, men med den stompinga mi pga. bekkenet og all vekta så hører han meg langveisfra og hopper frem. Dustevakt !! Hehehe....jeg snek meg en tur inn på 3.tri, men ble innhenta av vakta og kasta ut. Bra jeg er så godt polstra så jeg dabba bortover.... Hva !! Ka-ping ...har du hatt sex ?? Jeg er ikke gift enda så jeg skal IKKE ha sex før ekteskap - basta bom. Det er av prinsipp som jeg tviholder på. Jeg har vært heldig å bli Jomfrugravid og skal ha Jomfrufødsel ) Gubben er en Jomfru (stjernetegn) så han sa det var ok.
selfangerkjerringa Skrevet 13. september 2006 #6 Skrevet 13. september 2006 Jeg er gift, så vi har sex en gang i året. Sånt blir det unger av vettu! Det var FORRIGE som var jomfrufødsel. Hun var 2 1/2mnd i bryllupet. Kan ikke skryte på at vi var forlova da hun ble produsert heller, for det viste seg i etterkant at jeg visst var et par-tre uker på vei da vi satte på ringene..... Hvis du vil kan jeg ta en prat med vakta Vi kan jo opptre i flokk også, da blir vi vanskeligere å ta!
Chiquita Bananas Skrevet 13. september 2006 #7 Skrevet 13. september 2006 AHA !! Så du er ikke ren...FYY....... Kanskje du bør ta en prat med vakta du - kanskje han hører på deg )
Reddik Skrevet 13. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2006 Oi! Som dere har styra på mens jeg har vært en tur hos en synsk dame....artig ;-) Synes det har utvikla seg fra gretten dørvakt til jomfrufødsler! Har snakka litt med den dørvakta nå, han er skamfull og lei seg for at dere ikke slapp inn, men han skal inn til konferansetime med sjefen i morgen og da håper vi at det retter seg.... Oktober Ka-ping? Trodde du var lenger på vei...jaja.Treige du og mannen din var da... Men Hebbie, du hadde vel sex litt før vel så du kommer snart ;-)
Chiquita Bananas Skrevet 13. september 2006 #9 Skrevet 13. september 2006 Her er det rene såpeserie !!! HAhahahahahahaha........ Har spurt etter deg på 3.tri....jeg lurte meg inn der før jeg ble tatt ( Men Reddik....jeg har ikke hatt sex. Jeg er jomfru jeg ) Men kommer over til deg om ca. en uke !! YEAH......Fredag om en uke ) Gjett om JEG skal mobbe dørvakta for å være så blærete og kaste meg ut av 3.tri og nekte meg en liten tour - spurte om jeg kunne få låne doen der inne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå