Gå til innhold

Tro jeg kommer innom dere en tur :-)

Anbefalte innlegg

Var innom her en tur mellom april og juli, og likte så godt stemningen her :-)

Hadde en MA forrige uke, da 3 mnd på vei, men fosteret var ikke mer utviklet enn tilsvarende 7-8 uker. fryktelig skuffende, da alle planer var lagt og jeg skulle bare "kruse" gjennom de 6 siste mnd....

Men verden ville det da ikke slik....

Har beholdt humøret, og er innstilt på å prøve så fort som mulig :-)

Det tar bare så lang tid før kroppen kan bli med på ny runde....

Jeg er ei Hedmarksdame på 34 år, jente på 6 og gutt på 4 og ei fuglebikkje på 2.. og nå har vi plutselig fått lyst på tredjemann :-)

Har hatt KS på begge de forrige, så fødsel ser jeg bare frem til - men sliter mye med svangerskapskvalme og liker IKKE å gå gravid....

Derfor var det som tusan at jeg nå er "tilbake på start" igjen....

Det positive er jo at "alt funker" hos oss da - min mann er snart 40.

Var ikke noe galt med meg, bare et ikke-levedyktig foster som takket for seg.

Se frem til å prates :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6298059-tro-jeg-kommer-innom-dere-en-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjertelig velkommen hit, TussiLussi :-) Kjenner deg igjen fra "Ufrvillig abort", da jeg selv har slite med samme. Vi har prøvd på nr. 2 siden februar, men har dessverre hatt en MA (i uke 13) og en SA (uke 9) for 3 uker siden. Har etter de to opplevelsen sluttet å legge planer 9 mrd frem i tid, og tar heller ting som de kommer.

Ser frem til å bli bedre kjent med deg og håper du/vi lykkes snart igjen og at vi da skal få oppleve å fullføre svangerskapet. Sommerbarn 2007??? Lykke til, uansett :-)

Hei Tussi Lussi !

Trist at det skulle gå galt denne gangen...

Men godt at du holder på humøret!Håper ditt nye besøk blir kort og fruktbart!Koselig at du fant veien tilbake til oss da,alltid hyggelig med ditt blide nærvær vet du...C";)

Annonse

Det må vera keitt å miste så seint, og eg er imponert over at du orkar å melde deg her så fort. Sjøl hadde eg ein SA i mai, men var berre seks veker på veg og hadde ikkje heilt vent meg til tanken enno. Sidan du har to frå før, har du jo ganske gode prognosar for å få det til igjen. La oss krysse fingre for at det blir heilt tomt her i løpet av hausten :)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...