Gå til innhold

Andre sykemeldte og sengeliggende her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange andre som er like sengeliggende som meg...skal nå inn på sykehuset og få gang på herket m stripping og modningsakupunktur...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sengeliggende, får kun gå til toalettet å tilbake... Blev inlagt på sykehus forrige mandag med rier og forkortet livmorhals, fikk bricanyl og har spist det hver dag siden. Fikk heldivis komme hjem på fredagen, vanvittig kjedelig å ligge på sykehus når du har en jente på 2 år hjemme... Er nå 33 pluss 6 og blir sengeliggende frem til fødsel.

Hur lenge har du vart liggande og hvorfor, og hva har du gjort hele dagene, jeg kjeder meg litt..

Skrevet

Jeg ble innlagt forrige onsdag pga for kort livmorhals. Er i uke 29+5, så kan risikere å bli liggende en god stund. Kan også gå på toalettet og dusje. Ellers er de veldig greie med meg her da...så jeg lider ingen nød =0)

Skrevet

jeg ble sengeliggende fra uke 30 pga premature rier og blødninger, fikk også bricanyl..senere fikk jeg tilbakefall av bekkenløsning og akutt lyskestrekk, så har problemer med å gå, har senere vært innlagt pga ujevn hjerterytme hos baby, men hun er fin fin form nå..de der dumme riene sluttet aldri og gjorde heldigvis ingen skade mer enn å forkorte min suppperlange cervix fra 5 cm til 3 og da stoppet den....målte den for en og en halv uke siden og da var den 2 cm...i dag sjekket jeg livmorhals igjen..fikk ik vite hvor lang men den var forkortet mer og den var blitt myyyyyk....jippi....har bare ti dager til termin så hos meg kan hun bare komme...dritlei denne senga jeg...:(

Skrevet

lailaelin, av ren nysgjerrighet: hvorfor står det i nicket ditt at du går over termin? Hvordan kan du vite det på forhånd, særlig når det ser ut på innlegget ditt her ivenfor at du håper/tror det motsatte?

Skrevet

for legen på føden sa det...prøver å innstille meg på det nå...men håper seff på d motsatte..fikk nettopp vite at livmorhalsen var blitt mer forkortet og myk...men som de sa på føden trenger d ik bety at jeg føder på termin...de står fast på at jeg går over tid...var på modningsakupunktur idag og skal igjen inn på sykehuset om to dager på ny modningsakupunktur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...