jordbærsjokolade Skrevet 13. september 2006 #1 Del Skrevet 13. september 2006 Hei! Hvordan går det med deg nå, jeg tenker på det viruset du fikk.. Og har du fått noen flere svar fra sykehuset, kan grunnen til at du mistet være viruset? Jeg ser at legen din sa at du måtte miste tre ganger før du får blodfortynnende. Det sa min gyn også, men da jeg gikk privat(volvat) fikk jeg det med en gang. Tror det gjelder å shoppe rundt litt. Her er det ingen forandring, har bestillt preseed til denne perioden. Kanskje har det en effekt? Vi får se. El om en uke så da prøver vi med nytt mot igjen:) Håper ting er bra med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/
Leontine Skrevet 13. september 2006 #2 Del Skrevet 13. september 2006 Hei Elinelinea ) Så godt å høre fra deg igjen. Nå er det lenge siden jeg har sett deg her inne (fått ting litt på avstand?). Joda, det humper og går. Jobber og sliter, og er 99% kvitt viruset. Har litt problemer med å lukke øyet ordentlig, men ellers går det bra. Viruset er ikke årsak til at jeg mistet. De tror det er blodgjennomstrømningen i morkaka som begge gangene har forårsaket det. Skal nå på tirs om ei uke til en helt ny gyn, så da får vi se. Håper han tar meg alvorlig, og gir meg blodfortynnende. Vi får se. Skal også til min faste gyn i begynnelsen av okt, så da får vi se om de er enige eller om de sier to helt forskjellige ting. Er nettopp ferdig med tredje periode etter siste MA, og vurderer om vi skal begynne nå eller vente en periode til... Må kanskje inn til operasjon av bihulene (synes ikke jeg gjør annet enn å være på sykehus), og det kan være greit å få det unna før jeg blir gravid. Hvis ikke må jeg vente til etter jeg evt. har født, og da kan det ta lang tid... Hva er preseed? Går det bedre med deg, eller er du like "stresset" som tidligere. Har nå lest litt rundt dette med å miste, og synes at flere og flere sier at man bør vente minst tre perioder før man prøver igjen. Det er lett å bli gravid, men livmora er ikke i stand til å holde på embryoet grunnet svekkelse da man mister. Så du bør se positivt på det, og tenke at det er livmora din som jobber med å bli frisk igjen. Blir du fulgt opp noe av lege? Det var godt å høre fra deg igjen. Har nå tenkt litt på deg og på hvordan det går med deg... ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6305003
jordbærsjokolade Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 Så koselig at du tenker litt på meg:) Du er liksom den første jeg "snakket" med her inne og føler vi har gått igjennom mye av det samme!! Det går helt greit, hverken mer eller mindre. Sliter ganske mye sosialt og er livredd for å bli en enstøing. Var jo frøken sosial for mindre enn ett år siden:) Men, regner med at vennene mine fortsatt er der når jeg velger å komme tilbake! Orker ikke å snakke om det som her skjedd med de å repetere historien flere ganger og jeg vet at selv om vi kan snakke om andre ting, så er det de fleste lurer på... Er ikke spesiellt glad i å gråte forran andre heller og bare VET at jeg kommer til å gjøre nettopp det...Så, må bare vente til det går over på en eller annen måte:) Men det går helt greit nå altså, er ikke sånn at jeg ligger hjemme å gråter hver kveld. Har det veldig bra med kjæresten min som er verdens snilleste mann!! Preeseed er et slags glidemiddel(herregud hva vi snakker om her inne!!) som likner el slim...altså, det er bra for spermen hvis man ikke produserer nok av det selv..Fint å svømme i også overlever de lenger i det! Håper du får en knall helg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6327554
Leontine Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Huff, det tok nå lang tid før jeg svarte deg, men dagene flyr avgårde. Har hatt bryllupsmiddag i helgen for de nærmeste, og nå roer ting seg litt (håper jeg). Et lite spørsmål: hva slags prøver tok de av deg da du var til lege? Og hvilken info fikk du? Spesielt om blodfortynnende. Skal til gyn i morgen, og må forberede meg litt... Har sagt at dersom jeg ikke får det, skal jeg gå fra sykehjem til sykhjem og se om det er noen som kan selge meg litt ;o) Nei da, men er så på hugget, og forventer nesten et negativt svar... Skal nå høre med han hva han sier, så får vi se om klørne må ut. For denne gangen SKAL jeg bli tatt seriøst!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6360122
jordbærsjokolade Skrevet 19. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2006 hei:) Gikk middagen bra da? Da jeg gikk til priv gyn (volvat) tok hun innvendig ul for å sjekke at alt var i orden og for å ta chlamydia test og celleprøve. Så spurte hun meg om alt mulig, fra sex til arvlige sykdommer i familien. Strengt talt gjorde hun ikke noe mer enn hva den "vanligen" gynekologen gjorde. Men hun var mere raus med medisinene. Det var jeg som ba om både blodfortynnende og chrinone. Hun kunne ikke se hvorfor jeg ikke skulle få det fordi chrinone ikke gir bivirkninger (bortsett fra muligens kløe) og fordi dosen Albyl er så liten heller ikke den gir bivirkninger (hvis man ikke er bløder da). Du burde spørre spesifikt om å få en hormon prøve og en prøve som viser om du har et syndrom som jeg ikke husker navnet på nå...(skal se om jeg finner navnet jeg)men det er det synfromet som gjør blodet tykkere og som gjør at du får behov for blodfortynnende under svangerskapet. Jeg fikk ingen av disse prøvene, men tror det er veldig individuelt hva legene gir ut (hvis du ikke får albyl kan du få av meg, hvis du ikke har en eller annen sykdom eller legen gir deg en god god grunn til å ikke ta det:) Lykke til i dag!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6367168
jordbærsjokolade Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2006 apc -resistens var det jeg mente..ikke noe syndrom! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6367185
Leontine Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Joda, middagen var veldig vellykket. Er ennå litt dårlig og trett, lenge siden jeg har vært så lenge oppe (var hjemme kl 06...) Morsomt å samle alle de nære; god mat og mange morsomme og hyggelige taler, dans og drikke! Var hos en helt ny gyn i dag, og jeg er kjempe deppet! Vet ikke helt hvorfor, fordi jeg skulle få Albyle-e når jeg blir gravid. Men sitter igjen med en følelse av å ikke bli tatt alvorlig, og fikk beskjed om at jeg bare må prøve igjen. Går det, så går det, sa han. Han tok celleprøve, clamydia prøve og bakteriedyrking, så vi får se. Viste han brevet med resultatet fra undersøkelsen av restene etter siste MA, men han sa dette ikke kunne sees på som en klar årsak til at jeg mistet. Men jeg kunne få blodfortynnende hvis jeg ville. Men ikke før jeg ble gravid, så jeg må tilbake da. Han tok invendig ultralyd, og alt ser bare bra ut. Men han var så utydelig, og det nesten som jeg forventet. Skal til min vanlige gyn 5 okt, får se hva han sier. Ville dra til en ny gyn for å høre, men tror jeg kommer til å holde meg til min faste. Siden jeg har sukkersyke skal jeg uansett blir fulgt opp av sykehus og fastlege, så jeg har da ingen ting med gyn å gjøre. Så da er det vel bare å begynne på nytt. Tror kanskje litt av årsaken til jeg ble litt deppa er at jeg er veldig nervøs for å begynne igjen og nå er dette plutselig kommet så nært. Er livredd for å miste igjen! Men kan liksom ikke la være å få et barn til! Huff, gruer meg sikkelig til dette! Har vært så avslappet og rolig, og fått det litt på avstand, men i dag ble det veldig virkelig. Skjønner du hva jeg mener? Og da hjelper det ikke at alt er ok, og at legene ikke klarer å roe meg. Vet det er vanskelig, men de trenger ikke være så likegyldig. Dette er sikkelig tungt og vanskelig for oss som går igjennom dette, og det tror jeg ikke de helt skjønner. "For det skjer jo så ofte..." Blir litt provosert når de sier det. Men men... Hvordan har du det for tiden? Synes du virker så oppdatert på alt, og vet det meste om svangererskap og det å miste. Synes det er litt godt å ha noen å "prate" med som vet litt om ting og da kan komme med gode råd! Tror jeg skal be om å få respet på Albyl-e uansett, og kanskje Chrinone også. I dag sa gyn at denne gis i så små mengder når det ikke gjelder prøverør, at det nesten fungere bare som er placebo. Men da gir det nå uansett en effekt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6377358
jordbærsjokolade Skrevet 21. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. september 2006 Hmmm..Lurer mer og mer på om vi skal ta samme vri på bryllup som dere gjorde jeg. Er ikke helt meg å ha på prinsessekjole og å være center of attention liksom:) Ikke på den måten i hvertfall! Men, vet jo at det er det kjæresten min vil, å se meg gå oppover kirkegulvet med hele familien til stede. Skulle liksom vært omvendt da! Skjønner godt hva du mener med at det blir virkelig igjen, og at da blir man redd...Tenker heletiden på hvordan det vil bli å opptage et nytt svangerskap, vet så godt at jeg kommer til å være livredd helt til babyen er ute. Om jeg mister en gang til kommer jeg til å bli syk. Vet ikke helt om legene mener å trøste når de sier at det sikkert går bedre neste gang, eller om de bare er så lei av oss at de sier det for å bli ferdig med diskusjonen..eller kanskje de syntes det er ubehagelig å ikke vite... Jeg går som du sikkert vet til en akupunktør som også er homeopat. Hun spør og graver og prøver virkelig å finne ut av det. Går på en type "medisin" nå, men jeg kjenner ikke veldig forskjell så skal prøve ny mår denne syklusen er over. jeg vet ikke om det virker, men det er godt å være der hos henne å føle at jeg blir tatt vare på! Jeg har det helt greit, verken mer eller mindre. Livet består jo kun av babylage tanker, el og tr... Men føler at jeg er litt på vei opp igjen! Vil prøve å få litt kontakt med venninnene mine igjen og skrev en laaang mail til bestevenninnen i går, det var godt! Grunnen til at jeg vet mye om dette er jo fordi jeg er mye her inne på bim, man plukker jo opp ting etterhvert:) jeg syntes absolutt at du skal be om både albyl og chrinone, spiller ingen rolle om det virker pga placebo effekt bare det virker mener nå jeg da! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6399667
Leontine Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Er ikke samboeren din fra Irland? Hva med å leie en liten landsby kirke i nærheten av hvor han kommer fra, eller leie et slott/ hus på landet, og samle bare den nærmeste familie. Da kan dere ha et lite og rolig bryllup, samtidig som dere kan feire med familien. Vi vurderte å dra til Scotland, men så mistet jeg og ting ble som de ble... Men jeg er veldig glad for at vi gjorde det på den måten vi gjorde. Det ble akkurat som vi ville. Og dessuten har vi vært sammen i snart 7 år og har jo en sønn fra før, så et stort, overdådig brylup hadde ikke passet seg (synes nå jeg). Synes så mange bruker massevis av penger på å ordne til fest for andre, mens selve vielseshandlingen og fokus på de som gifter seg blir borte. Dagen før vi giftet oss lå vi ved bassengkanten og hold hverandre i hånda og var totalt avslappet. Vi sprang ikke rundt å leita etter servietter eller måtte være oppe til langt ut på natt for å ordne til og var superstresset. Men det må være opp til hver enkelt... Jeg tror det er en blanding mellom en dårlig trøst og samtidig en frustrasjon over krevende kvinner som vil ha svar. Jeg skjønner at de ikke kan si så mye, men herregud! de må da kunne ta noen blodprøver for utelukke ting. Gyn sa til meg at det var ikke vits i å ta en masse prøver som ikke viste noen ting. Hvorfor ikke det? Da vet jeg hvertfall hva det ikke skyldes! Hva om jeg nå mister en gang til, og så finner de ut at det skyldes infeksjon eller bakterier. Er det da så vanskelig å ta disse prøvene før vi begynner igjen? Tror mye av min frustrasjon bunner i at jeg er så redd for å miste igjen, og må vite at jeg prøver det jeg kan. Skal nå til min faste gyn om to uker, og kommer da til å spørre om å få både blodfortynnende og chrinone. Dersom det er en liten sjangse for at kan hjelpe, så er det verd å prøve. Enn Fragmin? Har du hørt noe om det? Så flott at du begynner å ta litt kontakt med venninner igjen! Tror det er sunt. Men skjønner deg veldig godt. Det er vanskelig å snakke om det, og da spesielt når andre ikke vet hvordan det er å miste. Jeg snakker ikke med vennene mine om det, fordi de vet ikke helt hvordan de skal forholde seg til det. Derfor hjelper det meg mer å bruke mannen min (rart å ikke skrive samboer'n ;o) ) til å snakke med. Han vet hvordan det var for meg, og han var dessuten en del av det, så han har vært en fantastisk støtte. Dessuten får jeg det litt på avstand når vi ikke prater om det. Men kjenner for hver dag at det kommer nærmere å begynne å prøve igjen, og er faktisk livredd! Tror jeg kommer til å sykemelde meg med en gang, og det vil fastlegen min også at jeg gjør. Tror jeg må legge inn faste dobesøk og holde meg til faste tider på det. Hvis ikke kommer jeg til å springe på do å sjekke papiret en gang i timen... Det var slik jeg oppdaget det begge gangene. Det er den store skrekken. Det er en ting jeg har tenkt på. Hvilke symptomer hadde du da du var gravid? Med sønnen min var jeg trett, kvalm og hadde dårlig matlyst. Og puppene var kjempeømme. De gangene jeg mistet hadde jeg ingen andre tegn enn litt ømme pupper. Tror dette er et tegn, og min faste gyn sa at det kan vise seg å være et dårlig svangerskap når det er få tegn til stede. Tenkte bare på det nå i ettertid. Nei, nå må jeg innom jobb en tur. Får håpe du har en fin kveld og en fin helg, så "snakkes" vi senere! Klem ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6402967
jordbærsjokolade Skrevet 27. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 27. september 2006 Ble et sent svar dette her gitt:) Å gifte seg på et gamelt slott i Irland høres fantastisk flott ut...Men det å samle bar e den nærmeste familie fungerer ikke veldig bra:) Han kommer fra en strengt katholsk familie (og da mener jeg strengt med bilder av en døende blodig jesus på korset på soverommet osv), men familie er vel det motsatte..skilt på alle kanter, uvenner etter skilsmisse osv. Dessuten har jeg noen familiemedlemmer som har et lite problem med alkohol. Jeg trenger noen "buffere" skjønner du, som kan mingle litt og se opp for eventuelle farer som kan oppstå. Vet ikke helt hva vi skal gjøre jeg, enten må det bli kun han og meg på weekend ferie ett eller annet sted, eller så må vi be en hel haug med mennesker...Vi få se, kanskje vinner jeg i lotto? jeg deler de samme frustrasjonene som deg ang det å være redd for å miste igjen..får tilbake den følelsen jeg hadde da jeg visste at nå mister jeg, hver gang jeg tenker på det. Helt forferdelig og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom et helt svangerskap. Jeg fikk ømme bryster, ble litt kvalm, fikk mye vann i kroppen og fikk den metall smaken i munnen som alle snakker om. Følte meg veldig gravid begge gangene! Jeg lurer litt på fragminsprøyter jeg også, men vet ikke helt om jeg får det? Trodde at det var såpass "sterkt" at man måtte gjennom en utredning for å få det. Men det skader ikke å spørre legen! har du snakket med legen ang sykemelding? Har lyst til å gjøre det samme selv men er så redd for å bli møtt av at det å være gravid er ingen sykdom..I så fall, hvordan kom dere frem til at du kan få sykemelding? har du noen tips til hvordan jeg bør fremlegge det? Ellers venter jeg tr 4-5 oktober..håper nok en gang at den ikke kommer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6467835
jordbærsjokolade Skrevet 28. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg dytter denne opp igjen jeg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6482865
Leontine Skrevet 28. september 2006 #12 Del Skrevet 28. september 2006 Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet... ;o) At det tar så lang tid før jeg svarer at du dytter opp siden... Sorry ) Men dagene flyr avgårde, og føler at jeg nesten ikke har tid til å sette meg ned å skrive et sikkelig svar. Har vært litt nedenfor i det siste, siden jeg var hos gyn. Ble sikkelig irritert over å ikke å bli tatt alvorlig, og timen gikk egentlig som forventet. Fikk beskjed om at det skjer... og det er bare å prøve på nytt. Sikkert litt nedenfor fordi jeg virkelig kjenner det på kroppen at nå nærmere det seg tid for å sette i gang igjen. Gleder meg til det, men gruer meg så grusomt. Tenker på det hver dag, og sliter virkelig. Tenkte en periode at "jaja, vi har nå en, kanskje det er best at det bare blir det". Men i det siste han har snakket en del om å få småsøsken, så det er virkelig på tide å gjøre noe med ting. Skal til min faste gyn om to uker, og håper han kan høre litt mer på meg og hjelpe til. Vil ha resspt på Albyl-e med en gang, slik at jeg er klar om jeg evt. skulle bli gravid. Det samme gjelder Chrinone. Selv om han andre gyn mente det dreide seg om en placebo effekt, så gir det hvertfall en eller annen form for positiv virkning, og da kan det vel ikke skade. Det var faslegen min som mente vi burde vurdere å sykemelde meg neste gang jeg blir gravid. For det første har jeg sukkersyke, så jeg blir litt plaget (ikke mye, men nok til at det øker stress nivået). Men hovedgrunnen er pga. økt stress ved redsel for å miste. For rett og slett og roe meg ned. Selv om jeg kommer til å bli tullete og gå på veggen, tror jeg at jeg kommer til å slå til. Men kanskje etterhver hvis det går bra, vurdere å jobbe 50%. Det er en hektisk hverdag å være lærer, så det kan være greit med pauser innimellom. Det er bare å gå til legen så kreve det pga psykisk press. Høres nesten frekt ut, men fakta er at stress ikke er bra for deg eller den lille, og man skal tross alt fungere normalt i hverdagen. Å være gravid er ikke en sykdom, men det kan føre til sykdom. Spesielt da tenker jeg på det stresset som vi går gjennom. Tenk på blodtrykket! Jeg kommer til å tenke på å miste igjen sikkert tusen ganger om dagen, og kommer til å måtte tvinge meg selv til ikke å gjøre det. Ikke legg skjul på hvordan du har det, men vær dønn ærlig med legen, og om så tårene kommer, la de gjøre det. Det er faktisk sånn din hverdagen er, og det bør legen ta hensyn til. Det som var så greit med å reise bort å gifte seg, var at da kunne vi ta en liten middag hjemme, og skylde på at vi ville gjøre det rolig og stille. Derfor inviterte vi bare de nærmeste, og da spesielt med tanke på venner. Dermed kan man selv legge litt føringer på hvem som kommer. Det var selvfølgelig en gammeltante som ble fornærmet fordi hun ikke ble invitert. men vi snakker med henne tre gnager i året, og hun bor ikke her, så det bryr meg egentlig midt i .... Vi inviterte mest venner, og gjorde det til vårt eget. Dessuten må vel den ene delen av slekta din reise enten den ene eller den andre veien (Norge eller Irland) og da er det jo ikke sikkert alle kommer. Et alternativ er å skylle på graviditeten hvis du blir gravid. Planlegg et lite "hastebryllup", og si at dere ville gifte dere før babyen kom, og derfor ble det litt hastig. Da er det mange som ikke klarer å spare opp penger, eller få fri. Er litt sleipt, men en måte å gjøre det på ;o) Venter også TR 5 okt (begynner å bli sånn venninne påvirkning: at alle til slutt har mensen samtidig. Ser det er flere er inne som venter den datoen). Men mitt "problem" er at det er siste mens før vi setter igang igjen. Gleder og gruer meg om hverandre... men men. Det må til! Denne gangen skal det gå! Hva er egentlig Fragmin, og hva hjelper det mot? Snakket med en på jobb som skal prøve å få nr 3. Og hun hadde brukt hormonspiral, og da hadde egglederne faktisk tørket ut og de brukte nå lang tid på å bli gravid. Hadde også hormonspiral, kan det være noen sammenheng? Får spørre gyn... Ja ja, skal krysse fingre og tær for at du ikke får gjest neste helg ) klem... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6489533
Leontine Skrevet 3. oktober 2006 #13 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei hei. Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne på BIM. Dytter opp denne litt, så ser du den når du kommer tilbake. ) Klem... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6540835
jordbærsjokolade Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei:) Har byttet jobb skjønner du, og her har jeg så mye å gjøre, fant ikke internett før i dag heller:) Jeg er gravid!!!! Og jeg er livredd og glad, men mer redd tror jeg...Testet i dag fordi jeg ikke hadde noen mens symptomer (ikm i morgen) Disse neste ukene kommer til å bli en prøvelse, men er i hvertfall mer rustet nå enn før. Skal kjøpe chrinone på apoteket etter jobb og har allerde spist mine første alby piller! Håper virkelig at du kommer fort etter! Hvordan er det med deg? Beklager at denne meldingen blir litt oppstykket, men er nok ikke helt klar i hodet mitt! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6552263
Leontine Skrevet 4. oktober 2006 #15 Del Skrevet 4. oktober 2006 GRATULERER SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ) ) ) Så morsomt! Å, nå håper jeg virkelig at du har det bra og at dere begge gleder dere over graviditeten. Da er du vel en fire-fem uker på vei? Huff, kjenner det i magen jeg og nå. Sympati redsel ;o) Venter mensen til helga, og skal begynne å prøve etter det, tror jeg... Men forventer ikke å bli gravid med det samme, tar sikkert et par perioder. Å det er egentlig greit, for da kan jeg bruke litt tid på å tilvenne meg til tanke på å være gravid igjen. Skal til min faste gyn på mandag, og skal da be om resept på Albyl-e og Chrinone. Slik at jeg er klar hvis det skulle bli full klaff. Hvordan skal du gjøre med legebesøk? Får du komme inn tidlig til UL, eller vil du vente? Helst skulle jeg fått med meg UL-maskinen hjem, og gått fastkoblet til den ;o), men tror nok jeg kommer til å be om å bli fulgt nøye opp. Håper du føler deg i fin form, og at du klarer å slappe av (uansett hvor vanskelig det er). Skal sende deg masse gode tanker!!! Men selv om du er gravid, må du nå titte innom disse sidene, slik at jeg får høre hvordan det går med deg... KLEM ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6555491
jordbærsjokolade Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 5. oktober 2006 Er ca 4 uker i dag. Uff, klarer ikke å glede meg helt ennå. Er liksom så sikker på at det går galt. Har faktisk ingen symptomer, litt trett bare..men det er jeg jo til vanlig også! Også må jeg opp på do litt oftere enn hva jeg pleier. Ikke øm i brystene og ikke den metallsmaken i munnen ( det hadde jeg de to andre gangene). Skal til ul 26 oktober, da er jeg ca 7 uker på vei. Men har snakket med en snill legesekretær på fastlege kontoret mitt, og hun sa at jeg ville få sykemelding akkureat når jeg ønsket det selv. Da skriver de depresjon som grunn. Det er veldig beroligende å vite!! Hent ut resepten din på crinone med en gang du får den. Jeg var innom tre apotek i går og ingen hadde det så de måtte bestille. Får det i dag håper jeg! Jeg kommer helt sikker til å stikke innom her og "rope" på deg ja. Håper det klaffer fort for deg slik at vi kan føle hverandre gjennom graviditeten også Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6297963-leontine/#findComment-6565595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå