Gjest Skrevet 13. september 2006 #1 Skrevet 13. september 2006 Hei! Har en jobb der det løftes mye. Begynner å kjenne det nederst i korssryggen. Tror ikke det er bekkenløsning. Noen som vet om jeg kan få gratis fysoterapaut under svangerskapet? Mener jeg har lest en plass at det er gratis, mulig jeg tar feil.....
Kavringen_74 Skrevet 13. september 2006 #2 Skrevet 13. september 2006 Jeg fikk rekvisisjon til fysio. Jeg spurte legen om jeg måtte betale egenavndel, men hun sa at siden hun skrev at det var pga bekkenløsning slapp jeg unna egenandelen. Du kan sjekke det opp med legen din, uansett så tror jeg du trenger henvisning dersom du ikke skal betale alt selv.
cemor c Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men jeg tror bare det er om du har bekkenløsning at du får det gratis! (Men det kan godt være det du har!) c",)
rødhette* Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 Må stå "Bekkenløsning med gangvansker" på henvisningen.. holder ikke at det står bare bekkenløsning!
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 På min står også bekkenløsn med gangvansker, og har gratis fysio......Men her er det til tider litt gangvansker også.. Så vondt så vondt....Unner ingen det .....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 hei! fysioterapeut er gratis når du har behov for det pga svangerskapsrelaterte plager.. men dette gjerlder kun med henvisning fra lege. har selv vært hos fysioterapeut. lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå