Gå til innhold

Hei alle Drammensjenter! c",)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann...jeg har fått det ja..og kastet den. helt uaktuelt for meg å bli filmet på sykehuset, det må skje et mirakel for at jeg skal få lyst til det. forsto det som om det skulle være fokus på jordmødrene da? men det trengs vel noen fødende og nyfødte på filmen også..

Hehe, enig! -Vi vil heller ikke filmes, men nå er jo jeg også så "heldig" at jeg har termin 4.januar, og da er de ferdige! (-Ja, jeg skal knipe!!)

Ja, det var om jordmødrene, og det stod vel også at de skulle konsentrere seg om fødeavd...? -Ikke pokker om noen får filme oss der! hehe

c",)

Annonse

Har fått brosjyren, gubben er kjempegira og vil være med. Men jeg har termin i midten av desember og tror at det blir for sent. Spørs hva dem skal filme - jeg legger på meg 10 kg med en gang på kameraer så det er ikke så kult å la Norge få se meg som en fødende flodhest.

Er så nervøs for hele greia så det er ikke så fristende å høre : Kom igjen...smil !! Nei - snu hodet litt til venstre og spre beina litt mer nå... Kutt - vi må gjøre det igjen. Kan du holde igjen babyen et par minutter ?? Vi har ikke rette lys....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...